Aura's zien

Discussie in 'De lounge' gestart door Chant26, 6 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,
    Ik weet niet of er iemand op dit forum zit die dit herkent maar ik denk probeer het gewoon;)

Ik zie sinds kort lichtkringen om mensen heen. Begon wat wazig en toen moest ik me nog wel goed focussen maar nu zie ik het continue. Vooral bij mensen in lichte/witte ruimtes dan zie ik ze heel fel.
    Zijn dit aura's? Ik zie verder geen kleuren dus ik twijfel een beetje.
    Wie heeft dit ook? En hoe ga je er mee om?
    Het leid mij soms heel erg af. Dan ben je soms naar iemand aan het luisteren en dan zie je steeds zo'n lichtkring en kan me erg afleiden.
    Snap ook niet waarom ik het zie en andere niet. Ik ken ook niemand die aura's ziet. Ik zou er graag met mensen over praten die dit herkennen!!

Groetjes,
    Chanti

2. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

uhm.......misschien ben ik te nuchter, maar misschien verstandig even je ogen na te laten kijken?

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Dit zou ik ook even laten doen. Heb je nog andere klachten? Vaak hoofdpijn of iets? Als er niks met je ogen is, zou ik toch even de huisarts bezoeken om uit te sluiten dat er niks medisch is..

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik geloof daar allemaal niet in en inderdaad zoals bovenstaande adviezen, ga even naar de huisarts.
    Misschien heb je wel een oogaandoening of iets anders.

5. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Ik herken het wel. Ik zag het vroeger ook. Nu minder of nou ja ik let er minder oo denk ik. Het is doorgaans het energieveld van iemand. Maar verder heb ik me er niet in verdiept. Ik zie het vooral in de natuur.

6. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ik heb het ook. Bij sommige mensen meer dan bij anderen, en net wat Iris86 zegt ook in de natuur. Eigenlijk nooit echt in verdiept, is gewoon normaal voor mij.

7. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Dacht ik ook. Als daar niks uitkomt, dan kun je je altijd nog verdiepen in de bovennatuurlijke theorieën (aura's enzo).

8. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Precies wat Iris zegt, ik denk dat je hun energie ziet en niet een aura.
    Beetje vergelijkbaar met het zien van een warme luchtstroom boven een werkende radiator. Dan zie je de warme lucht vibreren boven de radiator, en mensen stralen ook die energie uit, en die kun je zien.
    Ik denk dat je jezelf er onbewust op getraind hebt door er op te focussen, en dat dat de reden is dat je die focus nu niet meer nodig hebt.

9. Tooto

Tooto Niet meer actief

Ik heb het wel, maar bij mij is het een teken dat ik migraine ga krijgen, het leid idd enorm af. Kan me niet goed concentreren dan.

10. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Nou meid ik heb dit al m'n hele leven, en idd dat zijn aura's. Niks raars aan.

Langmuts vindt dit leuk.
  11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Aura's zijn verschillende kleuren en niet alleen maar wit, ik denk eerder dat je de energie ziet van de mensen.

Je ogen voor de zekerheid laten controleren is natuurlijk nooit verkeerd.

Deel Deze Pagina