Hoi, Ik weet niet of er iemand op dit forum zit die dit herkent maar ik denk probeer het gewoon Ik zie sinds kort lichtkringen om mensen heen. Begon wat wazig en toen moest ik me nog wel goed focussen maar nu zie ik het continue. Vooral bij mensen in lichte/witte ruimtes dan zie ik ze heel fel. Zijn dit aura's? Ik zie verder geen kleuren dus ik twijfel een beetje. Wie heeft dit ook? En hoe ga je er mee om? Het leid mij soms heel erg af. Dan ben je soms naar iemand aan het luisteren en dan zie je steeds zo'n lichtkring en kan me erg afleiden. Snap ook niet waarom ik het zie en andere niet. Ik ken ook niemand die aura's ziet. Ik zou er graag met mensen over praten die dit herkennen!! Groetjes, Chanti
Dit zou ik ook even laten doen. Heb je nog andere klachten? Vaak hoofdpijn of iets? Als er niks met je ogen is, zou ik toch even de huisarts bezoeken om uit te sluiten dat er niks medisch is..
Ik geloof daar allemaal niet in en inderdaad zoals bovenstaande adviezen, ga even naar de huisarts. Misschien heb je wel een oogaandoening of iets anders.
Ik herken het wel. Ik zag het vroeger ook. Nu minder of nou ja ik let er minder oo denk ik. Het is doorgaans het energieveld van iemand. Maar verder heb ik me er niet in verdiept. Ik zie het vooral in de natuur.
Ik heb het ook. Bij sommige mensen meer dan bij anderen, en net wat Iris86 zegt ook in de natuur. Eigenlijk nooit echt in verdiept, is gewoon normaal voor mij.
Dacht ik ook. Als daar niks uitkomt, dan kun je je altijd nog verdiepen in de bovennatuurlijke theorieën (aura's enzo).
Precies wat Iris zegt, ik denk dat je hun energie ziet en niet een aura. Beetje vergelijkbaar met het zien van een warme luchtstroom boven een werkende radiator. Dan zie je de warme lucht vibreren boven de radiator, en mensen stralen ook die energie uit, en die kun je zien. Ik denk dat je jezelf er onbewust op getraind hebt door er op te focussen, en dat dat de reden is dat je die focus nu niet meer nodig hebt.
Ik heb het wel, maar bij mij is het een teken dat ik migraine ga krijgen, het leid idd enorm af. Kan me niet goed concentreren dan.
Aura's zijn verschillende kleuren en niet alleen maar wit, ik denk eerder dat je de energie ziet van de mensen. Je ogen voor de zekerheid laten controleren is natuurlijk nooit verkeerd.