Heeft ze misschien een fobie voor ballonnen ? Ik ken iemand die paniekaanvallen krijgt als ze bij ballonnen moet zijn.
mijn oudste zou het helemaal fantastisch vinden. ben zelf ook nou niet zo weg van ballonnen maar hoe lang overleeft zo'n ding nou? als dochter er blij mee is vind ik het goed. vind het sneu dat ze de ballon in de schuur moet bewaren. op haar kamertje heeft toch niemand last van die ballon?
Ja dacht ik ook. Gewoon op haar kamer heb je er toch geen last van. Kan me voorstellen dat je nu even niet zo zin hebt om met het andere kadootje langs te gaan.
Dit... Nivea... Niet Invullen Voor Een Ander. Als je het kindje ziet even vragen aan het kleintje wat het ervan vond. Ik vind het zelf ook leuk zo'n ballon, maar anderzijds voor jezelf zonde van het geld maar oke.. ze zijn leuk ------> oh lees nu je latere reactie... jammer beetje vreemd inderdaad...
Wat ontzettend lief van je! Doe mij ook maar zo'n vriendin wanneer mijn vriendinnen niet kunnen kopen op een verjaardag hoor ik die dag meestal gewoon helemaal niets en komen ze op een later moment een kadootje brengen.... Er liggen nu 3 boksbalonnen in de kamer, ik ben er al 400x over gestruikeld en ze liggen constant in de weg... Maar ja de kinderen vinden ze geweldig en ze hebben nog wel meer irritant speelgoed, beetje gek om dat allemaal in een tuinhuisje te proppen
leuk kado. onze kinderen houden ook erg van ballonnen maar wij hebben nooit ballonnen op hun verjaardag omdat ik een latex allergie heb. helium ballonnen kunnen wel maar zijn zo duur. dus mijn kinderen zouden een gat in de lucht springen als ze z'n kado zouden krijgen
Jeetje wat raar. Is toch juist hartstikke leuk. Mijn zoon zou het te gek vinden. Ook lullig voor haar dochtertje dat ze er niet eens mee mag spelen. Echt, wat is er nou erg aan een ballon
Kijk dat je zelf (vriendin) niet van ballonnen houdt... kan... maar als je ziet dat jouw kind het wel leuk vind dan geniet je daar toch van als moeder en zet je jouw eigen gevoel toch even aan de kant. Nu mag het kind de ballon bekijken in het tuinhuisje... jottem.
Superleuk! Toen mijn dochter haar arm had gebroken, kreeg ze ook zo'n ballon opgestuurd door een tante van mij. Dat vond ik zo superlief, we zien die tante 2 keer per jaar, hebben vooral facebook contact, zo gaaf dat ze dan zoiets stuurt. Dochter was helemaal in de wolken ermee (terwijl ze echt wel meer leuke cadeautjes had gekregen, deze ballon was echt het hoogtepunt)
mijn kinderen zouden dat echt super vinden, toen mijn jongste geboren is kreeg de oudste ook zon ballon van iemand. hij vond het prachtig
Vriendin van mij is pas geleden bevallen van een dochtertje... ik kan de eerste dagen niet op visite komen en heb toen ook ballonnen opgestuurd. Ze vonden het geweldig!
Ik heb een dochter van 18 jaar en wij hebben met haar 18e verjaardag in een dekenkist een heliumbalon in een hartvorm met de tekst gefeliciteerdgedaan. Aan het touwtje zat een kadootje een klein pakje met zilveren ring. Ze vond het leuk om te zien toen ze die kist open maakte er een balon uitkwam met een klein pakje. Mijn zoon is net 2 jaar en die zou zo iets ook geweldig vinden. Ik zelf zou zo iets ook voor een 5 jarige heel leuk vinden.
Mijn kinderen zouden dat echt superleuk vinden en dat al als het cadeau beschouwen. Ik als ouder zou het ook een heel leuk origineel idee gevonden hebben als de deurbel ineens ging en mijn kind zo een ballon en zijn eigen kaart in ontvangst mocht nemen.