vinden jullie dit een raar cadeautje?

Discussie in 'De lounge' gestart door haring, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Dat is hier net zo :D

2. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Hier zouden ze helemaal blij zijn!

3. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

Dubbel..😉

4. ElizaR

ElizaR Niet meer actief

:$
    Heel apart.... Van je vriendin dan hè...

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wat gek!
    Mijn kinderen zouden het te gek vinden, heel leuk idee!!

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    Heeft ze misschien een fobie voor ballonnen ? Ik ken iemand die paniekaanvallen krijgt als ze bij ballonnen moet zijn.

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    mijn oudste zou het helemaal fantastisch vinden.
    ben zelf ook nou niet zo weg van ballonnen maar hoe lang overleeft zo'n ding nou?
    als dochter er blij mee is vind ik het goed.
    vind het sneu dat ze de ballon in de schuur moet bewaren.
    op haar kamertje heeft toch niemand last van die ballon?

8. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.572
    113
    Ja dacht ik ook. Gewoon op haar kamer heb je er toch geen last van.

Kan me voorstellen dat je nu even niet zo zin hebt om met het andere kadootje langs te gaan.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dit... Nivea... Niet Invullen Voor Een Ander.
    Als je het kindje ziet even vragen aan het kleintje wat het ervan vond.

Ik vind het zelf ook leuk zo'n ballon, maar anderzijds voor jezelf zonde van het geld :) maar oke.. ze zijn leuk :)

------> oh lees nu je latere reactie... jammer :( beetje vreemd inderdaad...

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.874
    5.111
    113
    Wat apart. Ik vind het juist heel leuk!

11. Lovel

Lovel Actief lid

16 jan 2012
    235
    3
    18
    Vrouw
    Super leuk juist. Ik doe dat ook wel eens en heb nooit anders dan hele positieve reacties gehoord.

12. Deliana

Deliana Niet meer actief

Wat ontzettend lief van je! Doe mij ook maar zo'n vriendin :D wanneer mijn vriendinnen niet kunnen kopen op een verjaardag hoor ik die dag meestal gewoon helemaal niets en komen ze op een later moment een kadootje brengen....

Er liggen nu 3 boksbalonnen in de kamer, ik ben er al 400x over gestruikeld en ze liggen constant in de weg... Maar ja de kinderen vinden ze geweldig en ze hebben nog wel meer irritant speelgoed, beetje gek om dat allemaal in een tuinhuisje te proppen ;)

13. Dustin

Dustin Actief lid

4 jun 2016
    371
    42
    28
    NULL
    NULL
    leuk kado. onze kinderen houden ook erg van ballonnen maar wij hebben nooit ballonnen op hun verjaardag omdat ik een latex allergie heb. helium ballonnen kunnen wel maar zijn zo duur. dus mijn kinderen zouden een gat in de lucht springen als ze z'n kado zouden krijgen :D

14. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Jeetje wat raar. Is toch juist hartstikke leuk. Mijn zoon zou het te gek vinden. Ook lullig voor haar dochtertje dat ze er niet eens mee mag spelen. Echt, wat is er nou erg aan een ballon:(

15. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Kijk dat je zelf (vriendin) niet van ballonnen houdt... kan... maar als je ziet dat jouw kind het wel leuk vind dan geniet je daar toch van als moeder en zet je jouw eigen gevoel toch even aan de kant.
    Nu mag het kind de ballon bekijken in het tuinhuisje... jottem.

16. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Superleuk! Toen mijn dochter haar arm had gebroken, kreeg ze ook zo'n ballon opgestuurd door een tante van mij. Dat vond ik zo superlief, we zien die tante 2 keer per jaar, hebben vooral facebook contact, zo gaaf dat ze dan zoiets stuurt. Dochter was helemaal in de wolken ermee (terwijl ze echt wel meer leuke cadeautjes had gekregen, deze ballon was echt het hoogtepunt)

17. beccie

beccie Niet meer actief

mijn kinderen zouden dat echt super vinden,
    toen mijn jongste geboren is kreeg de oudste ook zon ballon van iemand. hij vond het prachtig

18. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Vriendin van mij is pas geleden bevallen van een dochtertje... ik kan de eerste dagen niet op visite komen en heb toen ook ballonnen opgestuurd.
    Ze vonden het geweldig!

19. mellanie76

mellanie76 VIP lid

5 aug 2016
    17.645
    801
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ik heb een dochter van 18 jaar en wij hebben met haar 18e verjaardag in een dekenkist een heliumbalon in een hartvorm met de tekst gefeliciteerdgedaan.
    Aan het touwtje zat een kadootje een klein pakje met zilveren ring.
    Ze vond het leuk om te zien toen ze die kist open maakte er een balon uitkwam met een klein pakje.
    Mijn zoon is net 2 jaar en die zou zo iets ook geweldig vinden.
    Ik zelf zou zo iets ook voor een 5 jarige heel leuk vinden.

20. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kinderen zouden dat echt superleuk vinden en dat al als het cadeau beschouwen.

Ik als ouder zou het ook een heel leuk origineel idee gevonden hebben als de deurbel ineens ging en mijn kind zo een ballon en zijn eigen kaart in ontvangst mocht nemen.

Deel Deze Pagina