vinden jullie dit een raar cadeautje?

Discussie in 'De lounge' gestart door haring, 4 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Wat een lief gebaar!
    Ik vind de reactie van je vriendin echt heel erg raar.
    Ook al zou ik om wat voor reden ook niet van ballonnen houden, dan zou ik alsnog tegen mijn vriendin zeggen dat het een onwijs leuk cadeau is en zou ik niet eens vertellen dat de ballon eigenlijk alleen in het tuinhuisje mag blijven.

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Nee leuk juist!
    Mijn dochter kreeg er ook 1 met der verjaardag, ze vond em helemaal geweldig

3. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Heel lief en attent gebaar. Is helemaal niks mee. Laat je niet gek maken door een appje.

Mijn zoon had het fantastisch gevonden. Sterker nog dat had maar zo de cadeau van de dag kunnen zijn. Hij vind helium balonnen geweldig en wil bij het zkh ook altijd zo'n ballon hebben

4. susy26

susy26 Niet meer actief

Vind het ook heel leuk! Reactie van je vriendin vind ik erg ondankbaar. Zou dr gewoon bellen en vragen waarom ze zo kortaf reageert.

5. Logan

Logan Niet meer actief

Vind het echt super leuk idee! Ongeacht of er nu nog een cadeau achteraan komt of niet. Vind de reactie van je vriendin bijzonder ondankbaar.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh wacht, had dit nog niet gelezen...

Ik vind haar reactie raar en ondankbaar. En sneu voor haar dochter.

7. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Wat een leuk idee!
    Al zou ik zelf niet van ballonnen houden dan zou ik hem nog voor mijn dochter bewaren. Als een kind dat nou leuk vind. Ik word alleen al blij van zo'n stralend snoetje.

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik vind het juist hartstikke leuk!

Mijn kindjes vinden ballonnen helemaal geweldig! Ze zouden blij zijn met zo'n cadeau.
    (Ook als ze er verder niks bij zouden krijgen)

Je kan je vriendin toch ook gewoon vragen waarom ze zo reageert?

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh lees nu je reactie... Wat raar!!!! Als een kind toch blij wordt van een ballon.. Waar maak je je dan druk om!

Ballonnen zijn ook niet mijn favoriet, maar blaas regelmatig ballonnen op voor mijn kindjes.. juist omdat zij er zo blij van worden!

10. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Wat een ondankbare reactie! Zelfs al zou heel de familie de ballon niet leuk vinden dan nog kun je dankbaar reageren dat iemand dit speciaal voor jouw kind geregeld heeft. En als je tijd hebt om terug te sturen dat de ballon bezorgd is, kun je ook prima nog een bedankje er achteraan sturen. Hartstikke lief van je!

11. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Mijn dochter kreeg er ook een en die heeft echt maanden aan haar stoel gebonden gezeten, ze was er dólblij mee! Geen ballon in huis vibd ik wat raar? Het is niet alsof dit soort ballonen snel knapt ofzo... ik begrijp het bij gewone ballonen nog wel, maar zo'n helium-ding? Nah... sneu!

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.198
    16.536
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou ja zeg wat een ondankbare reactie.
    Ik heb ook een hekel aan ballonnen temeer omdat er ooit 1 in mijn ogen is geknapt en ik de halve nacht op de SEH heb gezeten maar dat terzijde.
    Mijn kinderen zouden het een geweldig kado vinden en ik zou direct een berichtje hebben gestuurd om te bedanken.
    Wat kunnen mensen soms toch eigenaardig reageren.
    Ik zou eerlijk gezegd ook niet meer naar die verjaardag gaan.
    Koop je straks klei en daar heeft moeders een hekel aan en moet het achter slot en grendel.

13. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Dan nog!!! Vind ik bijna nog erger... Dat haar appje dus toch zo kortaf bedoeld was, en dan nog wel omdat zij niet van ballonnen houdt. Pff! Echt heel ondankbaar, hopelijk neemt dochter zo'n houding niet over.

14. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ik zou het een ontzettend leuk cadeau gevonden hebben. Een heliumballon is toch iets heel anders dan die opblaasballonnen? Ik vind de reactie ook erg lauw... toch bijzonder hoe sommige mensen reageren op leuke spontane acties of cadeaus waaruit blijkt dat er aan je gedacht wordt. En áls ze bang is voor ballonnen (want dat kan hè) dan zég je dat toch gewoon tegen een vriendin? Of lekker gewoon bij de jarige op de slaapkamer laten, onwijs leuk toch?

15. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Nou dit.
    En ja, het kan, ik ben bang voor ballonnen :) (maar goed ik vergelijk het maar met een spinnenfobie, spinnen zet ik zo op m'n hand naar buiten en daar hebben anderen weer problemen mee ;))
    En zon heliumballon gaat hier vrolijk mee naar hun kamer, ik weet zeker dat mijn kinderen het wel helemaal te gek gaaf zouden vinden. En ook op verjaardagen hebben ze ballonnen op hun stoel. Ik blaas ze alleen niet op, zit er niet aan en s avonds gaan ze er weer af.
    Mijn angst hoeft hen qua ballonnen-kadoos echt niet in de weg te zitten.

16. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik vind het eerlijk gezegd nogal een trieste reactie. Kom op zeg, hoe oud ben je. Geef dat kind haar ballon ( zo'n leuk cadeau ) mee naar haar kamer. Ondankbaar hoor zo in het tuinhuisje. Is ze er bang voor? Of vindt ze het er gewoon niet leuk uit zien? Ik zou het nog wel even bespreekbaar maken hoor! Het feit dat zij zo lauw reageert omdat zij het niet leuk vindt is echt niet tof.

17. susy26

susy26 Niet meer actief

Slaat echt nergens op. Het is voor dr dochter, niet voor haar. Erg zielig dat ze zo aan haar zelf denkt!

18. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik heb een zwak voor ballonnen! Ik vind het juist echt een bijzonder iets. Wat jammer dat ze zo nikszeggend reageren.

19. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Ik lees nu de rest... hoe triest ben je dan als moeder, als je kind zo'n ballon dan niet eens op hun kamer mogen hebben...

20. Mithay

Mithay Actief lid

10 feb 2016
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het super attent vinden! De gedachte dat iemand niet kan komen, maar wel aan je denkt vind ik super! Haar reactie vind ik juist stom!

Deel Deze Pagina