Wie heeft tips voor een ( eventueel online ) winkel waar je geen miskoop doet, maar wel een voor een lage prijs kwalitatief goede boxspring kunt kopen. Alle waar is naar zijn geld, dat begrijp ik heel goed, maar we zoeken een grens tussen nog leuk betaalbaar maar geen miskoop en een goede service. tips??
Wij hebben de Karlsson Arendal van beter bed nu 3 jaar en slapen allebei als een roosje. Hij is ook heel goed betaalbaar. Revieuws op internet zijn ook alleen maar goed.
Wij hebben een boxspring van kwantum alleen de matrassen zijn niet zo fantastisch. Hebben dus inmiddels wel een ander matras aangeschaft.
zitmaxx.nl daar zijn ze super goedkoop en van goeie kwaliteit. Ben zelf weze kijken en wij gaan die daar een kopen lekker groot 200x220
Wij hebben een boxspring van Caresse, gekocht bij Goossens.. Misschien niet direct in de categorie goedkoop, maar relatief gezien wel super goed betaalbaar voor de kwaliteit die je krijgt. Echt een super fijn bed met heerlijke matrassen en topper.
Ik heb er 1 van jysk,heerlijk!er zijn verschillende prijsklasses en maten.Ik ben iig van mijn rugklachten af
Jysk! De duurste uitvoering gepakt was 1000e helemaal compleet. Hebben m nu 4 jaar en nog top! Wil wel binnenkort een nieuwe topper erop. Heb het idee dat deze na 4 jaar wel iets minder stevig is.
Ik heb die van de Leenbakker. Boxspring Kopenhagen. Heeft ons met korting nog 550 gekost. Alleen hebben we goedkope matras en topper. Ik ben van plan de topper en de matrassen te vervangen voor beter maar dat komt volgend jaar pas.