Morgen ga ik met Valentino naar het land van Jan Klaassen toe, samen met een vriendin en haar zoontje, Luca (haar zoontje) is 13maanden en Valentino 11maanden dus ben reuze benieuwd of het wat is voor die kleintjes... Lijkt me echt leuk, het fototoestel in de aanslag, dus foto's morgen in t album, ben benieuwd!
Ik ken het ook niet, maar het klinkt leuk voor de kinderen. Veel plezier, en ik ben benieuwd naar de foto's!
Het is een soort speeltuin buiten maar ook indoor. Verder hebben ze er poppenkast (Jan Klaassen) stoeltjes en tafeltjes om te knutselen en te tekenen en van alles en nog wat. Het is een beetje gericht op de wat jongere kids maar het is echt heel erg leuk, en tenminste nog betaalbaar 8.- p.p. toch wat anders dan de Efteling prijzen, en tuurlijk daar hebben ze veel meer en ruigere attracties maar dat komt de eerste jaren toch nog niet aan bod..en wij hebben geluk het is voor mij 10minuutjes rijden! hier de site, kan je zelf even neuzen. http://www.janklaassen.nl/
Hee dat ziet er wel leuk uit zeg En leeftijd doet er niet toe vind ik. Lijkt wel wat op zoals we hier hebben, speelstad oranje. Nou volgens mij vermaken jullie en de kleintjes zich vast opperbest! Veel plezier!
We zijn vanmiddag geweest, wel errug leuk maar onze ukkies zijn eigenlijk nog te klein om er wat aan te hebben! Het is meer vanaf een jaar of 3 kids die zelf lekker kunnen rennen en klimmen enzo! We hebben de poppenkast gekeken (vond Valentino geweldig) en lekker met reuze Lego gespeeld en samen met de mama's de glijbanen af, en het luchtkussen op! Foto's staan in mijn album.
Hoi hoi Het is echt heel erg leuk we zijn er ook al een paar keer geweest met de kids en in het midden heb je een stukje voor de hele kleintje echt leuk Veel plezier
Nou aan dat koppie te zien heeft hij zich prima vermaakt, ondanks dat het eigenlijk voor wat oudere kinderen is. Mooi om te zien dat blije gezichtje