Vinden jullie dit kunnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door This is me, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Ik vind het ook niet netjes dat de mensen van de kerk ongevraagd jullie adres in hun boekjes publiceren, maar als je man niks meer met de kerk te maken wilde hebben had hij dit toen al zelf kunnen veranderen en dat heeft hij blijkbaar nooit gedaan. Wat dat betreft is dit grotendeels aan hem te verwijten.

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hier gebeurt het ook, vind het ook niets. We staan juist niet in het telefoonboek. Gelukkig staat ons telefoon nummer er niet bij. Anders had ik wel gebeld.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Nee, ik vind het niet kunnen.

4. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.253
    1.011
    113
    Zuid-Holland
    Hier staan ook standaard alle gegevens van de gemeente leden in een boekje die iedereen krijgt, dus ja ik vind dat wel kunnen. Waarom schrijft je man zich niet uit?

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Veel verschillende meningen.
    Vind de vergelijking met een sportvereniging wel een goede.
    Snap het nu ietsjes beter het hoe en waarom,dank jullie daarvoor.
    Tja en waarom mijn man zich niet uitschrijft, denk typische mannen laksheid :p

6. rums

rums Niet meer actief

Ja, hoor dat kan wel. Is heel normaal om een adressenboekje uit te geven met NAW. Anders moet hij er bezwaar tegen maken of je afvragen waarom hij lid is van een kerk.

7. rums

rums Niet meer actief

Dit is wel naïef. Jij vraagt je serieus af waarom ze geen toestemming vragen? Lieve help zeg een kerklid kan het ook zelf aangeven dat de gegevens er niet in mag. Kerk kan toch niet al die kerkgangers gaan bellen of ze er wel of niet in willen.
    En jullie hebben een geheim nummer dus bereiken konden ze jullie al niet.

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een adressenboekje van een kerk wordt gebruikt om onderling te kunnen contacten. Bij ons iig wel. Overigens kom je daar in mijn kerk pas in als je actief lid bent.
    Als zijn ouders hem in hebben geschreven, mag een kerk dit gewoon doen hoor. Als hij er nooit komt, zou ik denken dat je je gewoon uit laat schrijven.

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

hij is lid van een gemeente en dit hoort daarbij. Ik vind ook dat je je hier niet druk over moet maken

10. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hier is dat ook zo, en wil je dat niet moet je het zelf aangeven. Ik vind het niet vreemd dat er zo'n boekje is. Juist goed. Je bent niet voor niks een gemeente. Tis niet hetzelfde als een sportclub ofzo.

11. evi83

evi83 Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.748
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is redelijk normaal dat dit bij een kerk gedaan wordt, maar zie dat niet veel mensen mijn mening delen....

Deel Deze Pagina