Vinger tussen de deur

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 24 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb vanmorgen mijn vinger tusen de autodeur gehad deur was echt helemaal dicht het doet nog steeds super zeer heel mijn nagel is zwart en er zit een verbandje om heen. Had ook foto's laten maken in het ziekenhuis maar was niets gebroken. ben benieuwd hoelang dat het duurd. Dan loop je buiten en dan vraagt iemand wat je hebt gedaan lagen ze je gewoon uit!!! Ik moest het even kwijt.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

BAH! Dat klinkt erg pijnlijk. Veel sterkte met je vinger.
    Hopelijk gaat het snel beter.

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Sterkte met je vinger meis, klinkt erg pijnlijk!

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    oee pijnlijk :( hebben ze geen gaatje in je nagelbed geboord om de druk eraf te halen?

5. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Nee geen gaatje geboord helemaal niets ik moest zelfs teru naar de huisarts om daar een verbandje erom te laten leggen dat deden ze in het zh niet eens

6. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Zou toch idd even een gaatje erin laten maken, de druk (en bloed) moeten eruit anders krijg je alleen maar meer pijn.
    Sterkte meid!

7. kim1990

kim1990 Fanatiek lid

18 jul 2008
    4.151
    0
    36
    Emmen
    Mart, ik ken het heb het zelf ook een keer gehad maar dan met me pinkie :(

Me hele nagel lag er op een gegeven moment vanaf , ben trouwens niet naar een ZK geweest heb het zelf maar afgewacht.

Zou het wel goed in gaten houden.

Sterkte!!

8. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Heb je niet Arnica ofzo om erop te smeren? Helpt dat niet tegen pijn en zwelling?
    Sterkte!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

oeh is zeker pijnlijk. heb vroeger mijn duim tussen de deur gehad. mijn zus dacht: he waarom kan die deur nou niet dicht? en drukte tegen de deur, maar mijn duim zat er dus tussen.

kan het zijn dat je nagel er nog af gaat vallen?

10. Oeh! Mijn vingers hebben een keer tussen de schuifdeur van een busje gezeten! Degene die binnen zat (en de deur dus dichttrok) zag mijn vingers aan de binnenkant zitten :) Ze was doodsbang dat, als ze de deur weer open zou doen, mn vingers eraf zouden vallen :)

Het is even klote maar gelukkig is er niets gebroken! (hoewel je met kneuzingen langer last hebt :() Sterkte!

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    als je een zwarte nagel over 3 weken nog hebt valt die ervanzelf af groeit er een nieuwe nagel onder mijn zoontje heeft dit ook gehad duurde wel 3a4 maanden ong

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    heb het ook gehad, bovenste kootje van mn duim gebroken. Kunnen ze niks mee, maar zielig dat ik me voelde. Heb 2 weken thuis gezeten, kon niet eens gaan werken...
    maar het werd steeds beter!

Deel Deze Pagina