Zou dit leuk zijn om bij beide dochters aan te doen? Marktplaats.nl > !! NIEUW !! trendy meiden set maat 110/116 nu 15% korting !! - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 116
ja het kan wel hoor, maar eerlijk? het is niet mijn smaak. maar vind het ook niet oerlelijk! dus gewoon doen als je het leuk vind!
Zijn er echt mensen die dat doen? Dan zou het erbij moeten staan toch? Zit heel erg te twijfelen of het niet té is en if de kwaliteit wat is.
butterfly, ja ik denk het wel want er staan veel van diezelfde setjes op in verschillende maten en 2 kleuren. Flink naaien, goedkope zeeman legginkjes erbij, 11 euro vragen per set en binnenlopen maar... Dat gevoel krijg ik erbij.... maar hoeft niet te kloppen. En dan nog, als je het echt leuk vind en je wilt dat bedrag er voor neerleggen is het geen probleem toch?
gaat wel,je moet het aan zien denk ik,slechte foto hoor,zo verkoop je een stuk minder denk ik. zoiets koop je ook bij de h&M denk ik hoor!,zou daar eens kijken
tja, ik moet bekennen dat ik dát wel herken... het idee: legginkje met leuk tuniekje vind ik wel leuk voor diverse leeftijden, maar het betreffende setje dus nét niet....
Nee, ik hou niet zo van luipaarden printjes ed voor kinderen, voor mezelf ook niet trouwens Maar meid als jij het leuk vind zou ik zeggen zeker doen!!
Beetje té he? Ik neem het toch maar niet Net als hierboven staat, legging en tuniek, dat is echt leuk. Hebben ze hier ook wel aan hoor.
ja vet cool,te gek juist luipaard voor kids! ik hou er wel van hoor,beetje gek,maar de vergelijking met peggy bundy vind ik wel echt kloppen! haha! maar meid,voel je niet afgekraakt hè,ik vind het niet zo lelijk hoor
Hmm nee, een legging met zo'n kort truitje en getailleerd en ook nog een panterprintje... Vind ik nie mooi en zou ik mn kinderen ook niet aan doen. Kwaliteit ziet er ook niet super uit, ziet er heel dunnig uit. Maar als jij het leuk vindt gewoon doen.. qua kwaliteit weet je het toch pas als je het gekocht hebt...