Ervaring diverse internet/televisie/telefoon providers

Discussie in 'De lounge' gestart door MrsXL, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Wij zitten momenteel bij Ziggo, het bevalt best goed. Maar ik vind het toch wel duur worden.

We hebben wel iets van 150/160 tv zenders, 110 radiozenders en we kunnen gratis bellen naar andere Ziggo gebruikers.
    We willen graag wel (bijna) hetzelfde aanbod hebben als nu, met name het aanbod van televisiezenders.

Nu zie ik spotjes van onder andere Online, UPC en tele2 die minimaal €10,- tot €15,- goedkoper zijn. Maar ik weet niet of de kwaliteit hetzelfde is of dat het ronduit slecht is.
    En of de service van die provider wel goed is.

Dus mijn vraag is : bij welke provider zitten jullie en bevalt het daar? Wat zijn de pluspunten en de minpunten?

2. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    upc gaat je niet lukken, je woont in een ziggo gebied. ziggo en upc gaan over de kabel, het signaal daarvan is over het algemeen beter van kwaliteit, minder ruis. Andere gaan via satelliet. Kpn bevalt sommige slecht en sommige goed, misschien in je omgeving vragen hoe dat bevalt. Je hoort vaak dat het signaal al kan storen van voorbijrijdende voertuigen ofzo of met slecht weer.

vanaf sept word tv gewijzigd van ziggo, word het misschien voor jou wel beter? staat iets van op de site.

Deel Deze Pagina