Ietsje meer dan een uur, hij is vaak sneller klaar dan de wasmachine die doet er 1,5 uur over. Ligt er uiteraard aan hoe vol je hem doet.
Ok dus zo lang is wel gebruikelijk. Ik heb hem tot nu toe altijd op 85 min, maar als ie helemaal vol zit dan blijven de kleren nog wat vochtig. Zou dus echt langer moeten.
ja dat is wel normaal hoor. daarom is het ook goedkoper om de was op te hangen! maar ja met dit weer buiten hangen is niet handig haha. en de droger is zo lekker makkelijk hihi. die van mij als ik een volle wasmachine draai ik denk ongeveer 1.5 uur. liefs
Rond een uurtje ongeveer... Ligt er ook wel aan hoe vol die is maar meestal doe ik er gewoon 1 wasmachine aan was in. Wasmachine doet er net zo lang over
die van mij doet er 2 uur over. dan is t goed kastdroog. heb wel een 7 kg wasmachine en droger, dus gaat veeeel was in.
Ik gebruik mijn droger (bijna) nooit. Ik droog altijd alles op een rek of ik hang de was buiten. Maar als ik toevallig iets nodig heb en dat nog niet droog is, gaat het even de droger in. Toen ik hem nog volop gebruikte deed hij er ongeveer een uur over, maar dan moest ik niet de hele droger vol doen.
Ik heb 'm nu aan staan en hij geeft 2 uur en 20 minuten aan. Hij bekijkt zelf telkens of ie minder of meer tijd nodig heeft.
zo'n dikke anderhalf uur, maar dan is het ook helemaal droog. Ik weet wel dat een condensdroger langer tijd nodig heeft dan een gewone droger.