vandaag weer eens lekker wezen shoppen en meteen wat nieuwe parfum gekocht normaal gebruik ik zelf NOA maar dit keer de Gucci Primiere eens proberen. voor mn vriend heb ik de BOSS gekocht dus benieuwd wat hij er van vind. wat gebruiken jullie?
Ik heb nu ook een Hugo boss weet zo alleen niet welke. Verder heb ik nu allien van Thierry mughler. Ook heb ik een flesje van burberry maar die vind ik stinken helaas. En ik heb nog rode Gucci die ruikt ook zo lekker. Oja en ik heb eigenlijk altijd uit nostalgie de white musk van de body shop. Koopt mijn mannetje altijd voor mij....gebruikte ik altijd al 17 jaar geleden toen we elkaar leerden kennen
Jean Paul Gaultier Madame, lekker eigenwijs, Kenzo flower ryoko, zoet en lief Rituals Blossom water, licht, oosters
DKNY woman in die lange smalle fles is mij all time favorite...voor de winter paco robanno ofzo diamants (zoiets) die is wat zwaarder
Fuel for life van Diesel De allereerste parfum van Naomi Campbell, lekker goedkoop en sprayed heerlijk weg in de zomer! Deep Red van Hugo Boss
Alien- Thierry Mugler Womanity- Thierry Mugler Angel- Thierry Mugler Euphoria - Calvin Klein Replay- Weet niet hoe deze heet Flowerbomb- Viktor en Rolf Mademoiselle- Chanel
DKNY - Be Delicious Lolita Lempicka Bruno banani (die roze) Naomi Campbell (dat bruin/doorzichtige flesje) Lancome - Magnifique
Estee lauder- pure white linen Estee lauder- bronze goddess (de kokos variant) The body shop- white musk libertine En mijn all time favourite- Narciso Rodriguez for her (roze flesje,zwart doosje) en heb van mijn broer de hele lekkere, en veeeel te dure, bodycreme gekregen!
Naomi Campbell voor iedere dag zeg maar (ruikt heerlijk) Viktor en Rolf - Flowerbomb voor de meer speciale dingen. Begint heel sterk en wordt dan steeds lichter, maar blijft heerlijk.
Op dit moment alleen Women van Hugo Boss. Normaal heb ik ook nog Manifesto van Issabella Rosselini. En orange van Hugo Boss.