Vinden jullie dit ook zorgwekkend?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Antares, Apr 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Hoi iedereen, bedankt voor jullie berichten. Ik heb mail contact met een lk, moet nog reactie krijgen op zijn onrustige drinken. Ik ga dinsfag wegen! En hij lijkt meer tevreden. Hij laat weer meer tijd tussen voedingen, plastic meer en poept ook meer. Hopelijk goed gegroeid, heb echt heel veel aangelegd em gekolft. Zelfs snachts, hij slaapt door. Een extra keer kolven, hem b8jgevoed ovetdsag met die melk. Heb smiddags minder melk lijkt wel. Maar is nu al weer beter!

Laat weten hoeveel hij weegt dinsdag.

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,278
    2,978
    113
    Op verzoek heropend.

3. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ben benieuwd hoe het gaat!

4. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    daarom heropen ik hem ook...1,5 week terug zijn we voor de 6 maanden check geweest. Hij was met 5 maanden 6100 gram en 65 cm lang...een maand later is hij 6065 gram...en 65,5 cm

Niet zo heel goed dus...zijn curve blijft afbuigen.....Het CB maakt zich nog steeds geen heel erge zorgen, maar ze zei wel als het kan geef hem dan brood bij.

Dus dat zijn we gaan doen! hij kreeg al fruit en groentehap maar dat had niet zoveel effect.

Nu zie en voel ik hem zienderogen bij komen!! Dus mogelijk had hij echt niet genoeg aan wat ik hem gaf aan borstvoeding. Hopelijk komt hij nu genoeg bij.

Ik ga dinsdag weer wegen!!

5. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Fijn dat je kindje inmiddels wat tevredener lijkt.

Heb je trouwens toen nog een LK laten meekijken?
    En misschien heel erg suf, maar heb je al eens BV thee geprobeerd? Bij mij werkte dat rond die tijd echt supergoed. Ik gebruikte verschillende BV theetjes en ik merkte verschil.

Ik heb trouwens ook een 'luie borst' en ik heb maandenlang steeds eerst die aangeboden. Daardoor heb ik die zo weten te stimuleren dat die nu bijna net zo goed meedoet als die andere.

Misschien is dat een idee?
    Of niet, maar dan tussen de voedingen in de kolf nog ff op de luie borst te zetten?

Hoe dan ook, heel veel succes! Echt superknap van je dat jij je kindje na al die tijd (ik lees nu pas je topic) aan de borst hebt gekregen!! :)

Share This Page