Vinden jullie dit ook?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 14 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Hoezo is dat nou weer een gore uitspraak ??

Er zijn mensen die OOK hun dieren op de eerste plaats zetten, laat ze.

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik ben gek op dieren, eerlijk waar, maar als er brand zou uitbreken en ik zou moeten kiezen wie ik zou redden dan zouden dat mijn kinderen zijn... Mijn man kan zichzelf redden :)

En dan zou ik inderdaad ook hopen dat de dierenambulance snel zou komen... Heb hier trouwens alles behalve positieve ervaringen met de dierenambulance (lakse houding, niet komen, onbeleefd) wat mij betreft mag je alleen nog maar op de dierenambulance rijden als je er een goede opleiding voor hebt gehad. Dat je dat doet omdat je echt om dieren geeft en niet als je niets beters te doen hebt..

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ïk heb niet het hele topic doorgelezen, dus sorry als ik in herhaling val.
    Ik vind het niet wenselijk dat een dierenambulance een voorrangsvoertuig zou zijn.
    Een voorrangsvoertuig zorgt vaak voor een gevaarlijkere situatie op de weg en ik vind dat dit behouden moet zijn aan instanties die ingezet worden voor mensen.
    Zodra ik een dierenambulance zie (zijn meestal goed herkenbaar) laat ik ze altijd voorgaan. En eigenlijk zie ik dit de meeste mensen doen. Maar ik vind het niet noodzakelijk dat er voor een dier een situatie wordt gecreëerd die gevaarlijk kan zijn voor een mens.
    En ja, ik ben gek op dieren, ik moet er niet aan denken dat mijn poezenbeest iets overkomt, maar de mens gaat bij mij boven het dier.

4. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Eens, maar summerbloom heeft wel gelijk

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames normaal reageren naar elkaar en vooral met respect!

6. ladylupos

ladylupos Actief lid

2 okt 2012
    309
    0
    0
    visagiste/haarstyliste
    capelle a/d ijssel
    Nou je kent mij niet dus kan ik die persoon die jij beweert dat ik ben ook niet zijn ;).
    En gezien hoe jij je uitlaat hier vraag ik me af of jij wel weet wat een asocial persoon zijn is :D.

Normaal gesproken reageer ik niet op mensen zoals jij, maar ik vind dit te grappig om geen antwoord op te geven.

7. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Ben het eens!

Van mij mag een voertuig ( daarvoor bestemt) sirenes aan hebben.
    Idd het kan zorgen voor gevaarlijke situaties. Maar dat hebben alle voertuigen met sirenes. En dit zijn niet eens voertuigen die herkenbaar zijn.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ben je overigens nog steeds aan de kiloknallers?

9. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ok helder! Jouw hond gaat dus voor een kindje dat aangereden is en op sterven ligt....of begrijp ik je nu helemaal verkeerd? Dan geeft jouw hond een super baasje en de mensen om je heen..... Nouja moeten dan maar ver uit jouw buurt blijven. Getver wat een uitspraak!

10. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames het is genoeg zo.

Deel Deze Pagina