vinden jullie dit raar?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door iniminie, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Voor de echo die ik met 8 weken laat doen betaal ik 34 euro geloof ik....heb ik er wel voor over kan namelijk niet w8 om te zien of alles goed is...hihi

2. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Ja en 2 weken later krijg je een termijnecho die vergoed wordt .. wat is nou 2 weken vraag ik me dan af? Tussen de 10-12 weken kun je juist meer zien dan met 8 weken.
    Niet aanvallend bedoeld hoor! :) Maar rond de 8 weken zie je feitelijk nog zo weinig. Zelfs mijn termijnecho met 10 weken was nog erg onduidelijk (maar je zag een kloppend hartje en dat was voor ons genoeg :))

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou dat kloppende hartje is voor ons ook genoeg!
    En heb m niet 2 weken laten maar 3 weken en 4 dagen later!
    Als ik die echo krijg ben ik bijna 12 weken!
    Ongeduldig he!
    En het is ook zo ik heb mijn 2e echo op 5 junuari en met kerst en oud en nieuw gaan we altijd gezellig met vrienden naar de kroeg, en ja nu drink ik niks nou dat valt mijn vriendinnen natuurlijk op!
    We willen het dus graag iets eerder als oud en nieuw vertellen en wil dan wle weten of op dat moment alles goed is....vandaaar!
    Maar goed iedereeen is ook weer anders...zou soms ook wel willen dat ik zo geduldig was hihi ;)

4. Linda1975

Linda1975 Actief lid

1 mrt 2008
    156
    0
    0
    Valt niet mee he om geduldig te zijn. Ik herken het ook hoor, dan wil je het van de daken schreeuwen hihi! Wij hebben bewust die termijnecho naar de 11e week gezet, vanaf 9-10 weken is de kans dermate klein dat het nog mis gaat namelijk, dus ook pas vanaf de 11e week gezegd.

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ja idd heel moeilijk en zou het ook tegen iedereen willen zeggen! :D
    Maar ik wil het wel graag zelrf vertellen en niet dat ze met vragen en gissen erachter komen...
    Ik weet dat 8 weken dan nog wel erg vroeg is, maar voel me verde super goed en als ik dan een goeie echo in handen heb vind ik t allemaal best danmag van mij iedereen t weten hoor hihihi

6. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik heb besloten dat ik een pretecho laat maken met 16 weken,en hopenlijk zien ze ook het geslacht,en erna de 20weken medische echo
    heb die pretecho ervoor over,ga geen 10weken wachten tot ik me garnaaltje zie,veel te lang wachten hoor :D
    en die 100euro,heb ik ervoor over,al koste het 1000 euro

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou ik heb de echo verzet naar 9 weken en 1 dag want was toch wel te bang dat ik dan echt niks zou zien geen hartje enzo....
    Dus heb m een week verlaat!

Deel Deze Pagina