Misschien een gekke vraag. Mijn eerste sterretje zou dit jaar alweer negen worden, als ze ooit geboren was. Ondanks dat ik het wel een plekje heb gegeven, blijf ik me in gedachten altijd voorstellen hoe ze nu zou zijn als ze er was geweest. Vinden jullie dat raar? Of zijn er meer mensen die dat hebben/doen? Liefs Lila
vind ik helemaal niet raar, het is goed dat je het een plekje hebt kunnen geven maar dat betekend toch neit dat je er nooit meer aan mag of kan denken? lijkt mij helemaal logisch dat je soms eens denkt van "hey ze had nu zo oud geweest of hoe had ze eruit gezien" ik kan me dat wel voorstellen het is toch een verlies... zolang het je dagelijks leven niet belemmert vind ik het nooit geen probleem om ergens even bij stil te staan.. dan waardeer je alleen maar weer des te meer wat je wel hebt denk ik.... zouden meer mensen wel eens kunnen doen (even in het algemeen gesproken)
Ik vind het ook niet raar hoor. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik denk dat ik dat ook ga krijgen elke 23ste januari. En als andere mensen het wel raar vinden dan moet je daar gewoon maling aan hebben.
Hai Lila Dat is helemaal niet raar meid,ik heb een steertje gehad met 9 weken en ook hem/haar vergeet ik nooit 16 nov zou ik uitgeteld zijn en op 17 april wist ik dat het mis was,en ik heb een meisje verloren die 5 dagen oud is geworden,alleen bij haar heb ik ene beeld een grafje dus daar kan ik tastbaar naar toe,en mijn dingen doen met haar verjaardag want die word wel gevierd en van mijn sterretje niet,maar ik sta er zeker bij stil en steek dan een kaarsje aan.