Hoi Meiden, Om mijn ma een plekje te geven en iets te hebben om er af en toe bij stil te kunnen staan hebben mijn man en ik een mooi beeldje gekocht. Omdat ik hem zo mooi en passend vond bij dit topic dacht ik dat hij misschien voor anderen ook een beetje troost kan bieden. Het is een beeldje van Willow Tree. Is een hele serie van. Dit is hem. Mooi he!? Bekijk bijlage 8935 (Engel met vlinder) Dikke knuff voor alle meiden met een (of meer) vlindertje(s). Liefs Maranka
Prachtig! @marjolein: hier een link naar het beeldje. Willow Tree Angel of Freedom - De Vrolijke Engel
meissie, hij is inderdaad schitterend! ik vind hem ook errug mooi voor ons (hoop dit dat je dat erg vind)
van welk materiaal is het beeldje? Ik ga er zeker 1 bestellen voor op de vensterbank van de toekomstige (zal toch hopelijk wel eens gebeuren) babykamer, maar ik zou er ook wel 1 op het graf van mijn man's oma willen plaatsen daar hebben we nu ook al vlinders staan maar wil dus weten of dit wel een beetje stevig is en niet zo weg waait.
Ik durf niet te zeggen wat voor materiaal het is. Het is wel redelijk zwaar. Maar de vleugels van de engel zijn van ijzer. Denk dat het misschien zou gaan roesten buiten.