Ik heb via alle zoekopties geprobeerd iets te vinden over dit onderwerp, maar kom alleen maar het tegenovergestelde tegen. Mijn kleine meis (4mnd) gaat tegenwoordig 1 dag pw naar het kdv en slaapt daar onwijs ! Geweldig natuurlijk, maar thuis is het altijd moeilijk....ben een 15 min aan het zingen en dan slaapt ze max 45 min! Ook bij mijn smoeder (past bij ons thuis op) en vriend slaapt ze lastig. Zou haast denken dat ze het thuis niet leuk vind??? Of komt het doordat ze daar veel meer te doen heeft? Jeetje, ben er vannacht wel 5x uit geweest en gaat ze daar liggen slapen als mama aan het werk is :x ! Wie o wie herkent dit??
Vraag eens wat ze daar doen als ze haar naar bed brengen? Onze kids slapen daar ook goed en gaan over het algemeen meteen slapen. Dus ik denk dat het komt omdat ze daar meer indrukken opdoen en spelen en gewoon meer moe zijn.
ik denk ook dat het komt doordat het daar w.s. drukker is en meer indrukken op doen, er zijn kindjes die meer op het kdv slapen, maar ook juist heel erg veel kindjes die veel slechter opt kdv dan thuis slapen (zoals die van mij) ik denk dat jeer niet zo veel aan kunt doen dat ze thuis minder slaapt, of je zou misschien een draagdoek kunnen proberen? vaak slapen ze dan wel langer suc6
Mijn zoontje heeft overdag leren slapen op het KDV. Thuis deed hij het nooit, hooguit een half uurtje, of in mijn armen een paar uur. Was geen doen dus. Zodra hij naar het KDV ging kreeg hij het ineens door en na een poosje (paar weken) deed hij het thuis net zo goed als daar.
Heb net ffies gebeld ! Geen tips, ze valt daar warempel pardoes in slaap! Ws idd gewoon de vele indrukken (is ook nieuwschierig meisje). @MvS; Daar hoop ik dan ook maar op...hihi! @Sannehai; Draagdoek heb ik wel geprobeerd, maar ze heeft echt rust nodig wil ze uberhaubt in slaap vallen en ze lijkt de draagdoek ook helemaal niet leuk te vinden (errruugg jammer) Had het al geaccepteerd en uiteindelijk slaapt ze ook wel, maar dan 2x tussen elke voeding een 30/45 min nadat ik er een 15 min naast heb gezeten (lekker druk mee de hele dag ) maar als ik dan hoor dat het daar zo makkelijk gaat denk je toch wel weer even huh doe ik dan toch verkeerd?? Ach we gaan maar gewoon zo door en dan zal het ws vanzelf beter gaan (is trouwens al een stuk beter). Dank voor jullie reacties!