hallo meiden, zoals ik al eerder hier gepost heb over dat wij niet de letter k gaan gebruiken, omdat wij bouter van onze achternaam heten. ( K bouter ) nou hebben we een naam gevonden die we mooi vinden, maar met het uitspreken lijkt het veel qwa klank op die van mijn man. hij heet danny en de naam die we mooi vinden is dewi. klinkt dit stom?
Nee hoor, ik vind het een prachtige naam. En het lijkt helemaal niet op Danny. Dewi Bouter..... prachtig toch?!
nee ik vind het ook een mooie naam! helemaal niet gek of stom, en zoveel lijkt de naam niet op die van je man! lekker doen!
Hele mooie naam! Moest idd heel even aan Desi Bouterse denken, maar dan kun je altijd, op elke naam, wel iets verzinnen.
Ik moest even gniffelen over je weerstand tegen K. Bouter... heel begrijpelijk. Wat betreft de naam, hel leuk en Danny en Dewi is verschillend genoeg, alleen niet in de initialen... Als er nu post binnenkomt voor D. Bouter? Lang niet alle bedrijven schrijven er Dhr. of Mevr. bij. Groet van Kiki
gelukkig heeft mijn man 2 namen en alle post komt op h.d. bouter binnen. maar daar hebben we wel over nagedacht, want aangezien ik 1 naam heb word het niet iets met de letter m. ik en mijn broertje hebben dat zelfde probleem gehad, zijn naam begint ook met de letter m. dus daar hebben we wel van geleerd.
ik vind het ook prima klinken hoor! zelfs een naam wat met een K begint zou ik helemaal niet storend vinden!
Ik ook, maar goed.. Wie van die kinderen denkt daar nou later aan? Die kennen die kerel helemaal niet.
Ik zou dat heel goed overwegen. Mijn man heet Ivo en mijn oudste zoon Timo. Niemand kan dat dus uit elkaar houden. Achteraf zou ik die naam dus niet meer gekozen hebben, al vind ik timo nog steeds een leuke naam.