Hoi! Gewoon ff omdat mn man nieuwsgierig is . Welke van de 2 namen vinden jullie leuker? Haha staat nog niets vast wat betreft keuze en opties hoor...valt gewoon ff brainstormen Groetjesssss, Mili
arghhh...vinden wij ook leuke namen! Nadeel bij Nathan, vind ik een beetje dat het snel rijmt op satan, dus dan kom ik op joris uit!
@dieudonnee: Mmm haha dieudonnee, hihi heb ik dat weer, dezelfde namen. Hahah. En wij maar denken oh op Nathan kan je niet veel rijmen, behalve Nathan de patan en das niks Maareh tsja Satan rijmt ook @Emma: Joris is ook leuk lekker Hollands inderdaad @Natasja: Mmm ja das een gevaar...want ik wil hem gewoon als Nathan uitspreken en niet op zn Engels
Maar ik ben docente engels, heb een afwijking hahahahah , waarschijnlijk doen veel mensen gewoon natan.
ja dat kan..maar ja de hele tijd mensen corrigeren van Nee t is geen Nathan op zn Engels maar gewoon NAATAN (ff fonetisch ) heb ik ook geen zin in
Er zat vroeger ook een jongentje bij mij op school dat zo heette en niemand die z'n naam in 't engels uitsprak hoor Misschien is het echt een afwijking van de docente Engels hahaha
haaaai ! heb nathan gestemd! leuke naam!, joris ben ik zelf niet zo weg van, maarja , zoals met alles errrrug persoonlijk! ik houd niet zo van oerhollands...... hoop dat je eruit komt en een te gekke naam voor je kindje kiest die helemaal goed voelt voor jullie beiden!
ja nou ja de namen wisselen van week tot week hahaha hopelijk wordt het een meisje, haha die naam staat al vrij lang vast
Aaargggh daar had ik ook niet aan gedacht, hahaah t was bij ons Joris de Poris..hihihi hoe simpel kun je zijn Tss nee das ook niet echt een pestvrije naam..maar ja welke naam eigenlijk wel *denk denk denk*
haha Ik had vroeger een vriendje genaamd Joris.. Hij kwam voor het eerst bij ons thuis en nog voordat hij binnen was hoorde ik mijn broer al roepen: "Daaaaar hebben we jooooris clitooooris!".. Sindsdien geen Jorissen meer voor mij