Ik geloof het nog niet helemaal...maar volgens mij zie ik een streepje..dit weekend had ik wel wat zere borsten en was ik extreem moe, maar testte nog negatief en na het weekend verdwenen al mijn symptomen. Zien jullie ook een streepje? Ben helemaal aan het shaken!!
Ooooeee wat spannend ik zie zeker een streepje. Ik vind hem ook roze. Dus ik denk dat ik je voorzichtig kan feliciteren
Bedankt!! Ik ga morgen (en ws de dagen erna ) nog een testje doen en heel erg hopen dat het idd mooi oploopt en dat het kindje de komende 9 maanden blijft zitten waar het zit!
Hmm..net voor de zekerheid nog een gedaan..die is echt helemaal wit, ok er staat een piepklein streepje maar niet roze en niet binnen de afleestijd...ik zal nog maar niet te hard juichen denk ik
ik zie hem ook! en ik weet inmiddels hoe moeilijk op de foto te krijgen. Dus zeker hoopvol! misschien 2e keer je urine te dun?
Ja zou kunnen idd dat het niet geconcentreerd genoeg was. Heb een cb-test gehaald, morgenochtend inderdaad nog een keer testen. Ben benieuwd!
En gisteravond nog een kruidvat test gedaan na de hele witte test..die heeft wel duidelijker streepje dan test vanmorgen, maar t zijn ook verschillende merken, ik weet niet in hoeverre dat uitmaakt?