haha zou ik het daar mee goed kunnen maken ? denk het niet he ? hij het het gewoon te goed van me ! word waarschijnlijk toch een daagje sauna .... durf het alleen nu niet te plannen ...... L.sybje
dankje wel ! ja horloge wil hij dus niet ...snap ik ook wel want hij heeft er al 2 gehad van me .... L.sybje
wat dacht je van een abbonement op een tijdschrift, wat hij eigenlijk altijd al had willen doen. bv formule1 of rtlgp enz. Je koopt er nu een bij de kiosk, pakt hem leuk in en zegt dat ie die voortaan elke maand/week krijgt wanneer het blad uitkomt. Als je hubbie een klusser is, dan koop je gereedschap wat ie nog niet heeft en binnenkort wel nodig heeft. succes
hey sas dat abonnement is wel een leuk idee ...... ik ga even kijken volgens mij gaat dit hem worden ! L.sybje
sorry, beetje laat, maar kaarsje in de slaapkamer, lekkere olie, jij in een niemendalletje.... en fluister hem dan vlak voor de visite komt in zijn oor dat je geen ondergoed aan hebt
Ja, lekker wel, en dan als de visite weg is te moe zijn natuurlijk Groetjes, Didier (man van Lidwina)
haha opa ligt al op bed ....... nou ja hij is ook al 28 ..... en dat niemansdalletje zit er echt niet in nou L.sybje
nou jongens ik ben er uit gekomen hoor ik heb geabonneerd op een tijdschrift ! ( dankje wel sas ) en ik heb toch nog maar een horloge gekocht , echt een hele gave horloge van fossil , mooi prijsje voor een stoer horloge ! Bedankt voor jullie tip meiden ! Mod's wat mij betreft : kloink ! L.sybje
Die oudre vent van Top Gear (autoprogramma) heeft weer een nieuw boek uit, misschien leuk voor een race liefhebber?