als je kijkt bij foto's van baby van de maand en de buikfoto's van de maand en er stemt niemand bij een bepaalde foto? Ik stem dan wel eens op 1 die nog geen stem heeft, anders vind ik het sja 'zielig' voor diegene, alsof niemand zijn/haar kindje of buik bijzonder vind.. Ben ik hier de enige in?
Nee heb ik niet. Ik stem altijd op de allerleukste. De rest is sowieso ook leuk. Alle kinderen zijn namelijk leuk en buiken ook. Beetje mini-playbackshow. Allemaal tweede met 1 winnaar
ik vind het altijd zo stom dat er altijd iemand wint met een foto van een fotoshoot of van een professionele camera.. mensen die daar geen geld voor hebben en dus een foto hebben uit een normale camera die winnen nooit... Dat vind ik pas zielig.. meestal vind ik die kindjes (stiekem) ook eigenlijk wel leuker(van de normale foto). die professionele foto's lijken alleen mooier omdat ze zo bewerkt zijn..
Gelijk weer even gestemd. Hi hi, op een naamgenoot van mijn dochter. Maar daar niet om. Ik vond dat echt de leukste. En bij de buiken op moeder en dochter in zwart wit. Erg mooi,
Ik stem altijd op degene die mij het meest aanspreekt. Maar ik snap er nooit niets van sommige hebben echt zoveel stemmen ja meestal wel de bekendste forumleden. Ik doe er iig niet meer aan mee heeft toch geen nut haha.
haahhaha JA! dat heb ik dus ook! ik kijk vaak naar het aantal stemmen en degene met de minste stem die krijgt dan een stem van mij
Inderdaad heel herkenbaar! Ik stem ook altijd op een foto die nog geen stem heeft gekregen! Iedere baby is mooi en de moeite waard!
Ik vind het ook niet helemaal eerlijk dat eigenlijk altijd foto's winnen die met een fotoshoot gemaakt zijn. Alsof baby's alleen maar mooi zijn als ze door een prof fotograaf worden gefotografeerd. Ik vind het juist knap als je met een simpel toestel in een gewone setting een mooie foto kan maken.
herkenbaar ik doe het ook hoor Patroes! Maar, moet er wel bijzeggen dat ik ff kijk welke gebruiker het is. Je hebt wel eens foto's tussenstaan van dames die nog NOOIT wat geschreven hebben hier en zich alleen aangemeld hebben voor de foto en wat te winnen. Die krijgt mijn stem dus niet
Ik vind inderdaad dat het vaak foto's van een profesionele shoot, opgestuurd door dames/heren die ik niet herken van het forum (dus schijnbaar weinig of niet kletsen) ertussen staan die vreemd genoeg meteen heel veel stemmen hebben. Het verschil is gewoon zo groot de meeste foto's 3 of 4 stemmen en dan in eens foto's met 52 stemmen ofzo.
Ik hou helemaal niet van die stem wedstrijden. Het is vaak zo dat de mensen met de grootste groep bekenden om zich heen winnen, omdat ze iedereen vragen op hun kindje te stemmen. Daarom stem ik ook nooit als iemand daarom vraagt.
Weet je wat ik nou de mooiste foto vind, kreeg ik ook echt een warm gevoel van. Die foto van papa en beeb....weet niet van wie die is...maar wat is dat een ontroerende foto!
Ik stem altijd op degene die ik het leukste vind. Vindt het niet sneu ofzo als iemand geen stemmen heeft, je vindt je eigen kindje en foto toch altijd het mooiste!! Sowieso gaat het bijna nooit eerlijk met dit soort wedstrijden.. Weet iemand hoe dat toen afgelopen is met die pampersrel??
Ik heb één keer meegedaan aan zo'n stemwedstrijd. Mijn zoontje kreeg een paar stemmen (van onbekenden), en ik was helemaal verdrietig dat het er zo weinig waren Echt zo dom... het voelde als een afwijzing, terwijl je eigen kind natuurlijk de wereld voor je is, en de allermooiste. Daarom doe ik niet meer mee aan die onzin. Sowieso winnen toch alleen mensen die veel kennissen op het forum hebben, of die idd. een professionele foto hebben laten maken. Eigenlijk zou er gewoon een 'vakjury' door het forum moeten worden aangesteld die die foto's beoordelen.
Tja, dat hou je toch..ik stem ook op de foto die me het meest raakt. Of dat nou een huis-tuin-en-keuken foto is of een professionele.. En tegenwoordig kun je een huis-tuin-en-keuken foto al zo bewerken dat hij professioneel lijkt, als je een beetje handig bent met psp Lekker belangrijk! Als je het nodig hebt om heel je familie te laten aanmelden gewoon om te kunnen stemmen, ben je gewoon simpel bezig! Maar ik maak me er niet druk om! Denk dat de meeste het ook weer 'belachelijk' zouden vinden als de fotowedstrijden verwijderd worden van de site..is toch nooit goed (net als met het weer)
Ik stem ook altijd op de foto die mij het meest aanspreekt en meestal is dat juist niet de foto met de meeste stemmen...denk dat diegene gewoon aan alle bekenden vraagt om een stem uit te brengen..
ooooooooooooooooof twee categorieën: pro-fotos en amateur fotos. Ik vind het ook heel sneu dat sommige baby's geen stemmen krijgen. Iedereen die daar een foto plaatst doet dat omdat ze ongelofelijk trots is en verliefd op haar beebje. En dan geen stemmen krijgen Aaaaaaawh!