Ik vind het pas stom dat mensen overal, op elk forum, te pas en te onpas gaan zitten smeken/vragen/bedelen om stemmen. Lekker spontaan dan. Boeit me niks of het een professionele foto is of niet, als mensen gaan lopen vragen dan haak ik bij voorbaat al af.
Ik kies wel voor de foto die ik het mooiste vind en dat is lang niet altijd de foto met de meeste stemmen. Ik heb in 2009 ook eens meegedaan met een foto die ik zelf gemaakt had van mijn vriend en zoontje. Het was dus geen professionele foto en ik ben voor zover ik weet ook geen lid met een hoop fans dus naar mijn idee is het wel redelijk objectief allemaal. Ik heb trouwens nooit die draagzak gekregen nu ik er over nadenk
Oh en dan is het ook wel handig om erbij te zetten dat ik toen ook gewonnen had. Zo slaat mijn vorige post natuurlijk nergens op haha
@Michelle, oh, dat is wel balen ja dat je die nooit gehad hebt. Tja, ik heb denk ik 3 x ofzo meegestemd voor de baby van de maand, maar dan kies ik gewoon iets wat mij het meeste aanspreekt en niet die met veel stemmen. Oh, bedelen om stemmen vind ik ook niets.
Ik kijk altijd welke ik het leukste vind en kijk dan naar de gebruiker, wanneer het iemand is die 3 of 4 berichtjes ofzo heeft geplaatst dan kijk ik liever verder en stem dan op een andere leuke foto van een ´echt´ lid.
Ik stem ook alleen maar op de foto die ik het mooiste vind. En doen wel vaak mensen mee die ineens net lid zijn om maar iets te winnen volgens mij en degene die hier heel populair zijn krijgen ook vaak de meeste stemmen valt mij op Over de pro-foto's: daar kun je geen onderscheid van nemen want wanneer weet je nu of het pro is of niet? tegenwoordig kun je alles met de computer
Ik heb juist inderdaad een keer gestemd op een kindje dat er het allerschattigst uit zag en niet op de kindjes waarvan de mama's elke dag in het topic hiervoor om stemmen bedelden. Ik stemde elke dag braaf op dat kindje, maar ik was de enige (zelfs de eigen ouders stemden dus niet ) dus dat was wel jammer.
Ik stem eigenlijk nooit... kan nooit kiezen want er zitten zoveel mooie kindjes bij.... ja een kweeïg antwoord ik weet het, maar toch vind ik het zo....
Ik stem nooit, want ik hou niet van zulk soort verkiezingen. Elke buik en elk kindje is mooi! Daar hoeft geen wedstrijd van worden gemaakt.
heb ze niet gezien die foto's maar wel sneu inderdaad want iedereen zijn buikje is mooi ,groot ,dik of dun iedereen is mooi
Ik stem ook meestal op een foto die weinig tot geen stemmen heeft, zijn er altijd best veel en daar kies ik dan de mooiste uit Was zelf vergeten dat ik mn dochter vorige maand had aangemeld dus naar aanleiding van dit topic ging ik weer eens kijken en toen zag ik ineens mijn eigen kind hihi maar het is wel de laatste keer dat ik mee doe, het heeft weinig zin denk ik.. en dan heb ik nog 'veel' stemmen (heb er 8) maar je kan niet tegen een foto met 54 stemmen opboksen..
ik stem altijd op een foto die mij aanspreekt, en niet omdat ik diegene zou kennen of mag, of omdat iemand op z'n handtekening zet: stem je deze maand voor mijn kind?
Ik stem iig nooit op een professionele foto, want dat vind ik gewoon niet eerlijk. Tuurlijk zijn dat de mooiste foto's uit de perfecte hoek geschoten, maar niet echt spontaan. En als er een foto al 44 stemmen heeft ofzo, stem ik er ook niet op.. ook al is dat misschien een prachtige foto. Ik zoek dan een andere die ik ook mooi vind. Ik heb 1x meegedaan en kreeg 1 stem... raar, het was toch het mooiste kind!