Bij Lennox verwacht ik een jongen, wel een leuke naam daarvoor! Jordyn vind ik wel een meisjesnaam, best leuk!
Super leuk!! Jordyn dan wel uitgesproken als Djordin natuurlijk. Kunnen allebei ook voor een meisje vind ik.
Lennox vind ik eerlijk gezegd echt een jongensnaam. Lenne vind ik wel heel leuk, maar dat is weer een compleet andere naam. Jordyn vind ik echt een meisjesnaam. Wel uitgesproken als Djordin. Door de laatste klank vind ik het een vrouwelijke naam.
Allebei wel mooie namen, Lennox vind ik dan nog net iets stoerder. En het is hip om namen gewoon unisex te gebruiken. Blake lively heeft haar dochter james genoemd. En dat vind ik nog veel meer echt een duidelijke jongensnaam. Dus gewoon doen wat jullie leuk vinden!
Lennox vind ik meer voor jongens, Jordyn zou al wat meer bij een meisje passen, al moet ik meteen aan die Engelse 'Jordan' denken, https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Katie_Price
Ik vind Jordyn niet zo... maar Lennox is erg stoer! Moet meteen aan Annie Lennox denken, van Sweet Dreams
Lennox is leuk Ik vind het een unisex naam. Het zou mij naam niet zijn maar als ik moest kiezen tussen die 2 dan lennox. Misschien is Jody nog een optie?