wat denken jullie ? gaat het goed of niet?? ik ver lies nog steeds af en toe wat bruinachtig slijm dus maak me zon zorgen...
ik vind ze ook niet lichter sommigen hebben geen duidelijke testen dan deze hoor succes ps: wat ik me wel afvraag, in de onderste, het stukje waar de urine moet, de vloeistof is zo donker???
Hey nee dat is geen urine. zo donker zou ik niet vertrouwen ... had ze op tafel liggen en manlief heeft er .. jawel soep op geknoeid haha... gelukkig is het nog niet rood gekleurd.... thx ladys.. ik vind ze nml ook wel heel erg duidelijk maar toch weer die twijfel he
nee gelukkig verlies ik geen bloed... en hoop dat ook niet te gaan doen! ondertussen is het vakje ook wat rood gekleurd ..z iet er idd heel raar uit...
Ziet er goed uit naar mijn idee. Sterkte met de onzekerheid, lastig hè. Ben zelf ook zo bang dat het mis gaat. We moeten maar een beetje proberen te ontspannen, dat is ook beter voor de smurfjes Ik schrok wel van de soep, dacht ook dat het bloed was....
Hij lijkt mij niet lichter te worden en wat al was gezegd, bruinverlies is doorgaans oud bloed, zolang je geen helderrood verliest is er doorgaans weinig aan de hand, gefeliciteerd
Gefeliciteerd Dames !! niet zo onzeker zijn die tesjes worden helemaal niet lichter hoor merk er niets van.