Zwangerschapstest Babi, ervaring?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Ros84, Nov 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    Hi allemaal,

de afgelopen dagen heb ik positief getest met de zwangerschapstest van het merk Babi. Het valt me alleen op dat het 2e streepje haast onveranderd is... de testen zijn van boven naar beneden rond 12, 13 en 14 dpo.

Is er iemand mee bekend dat dit merk niet (snel) donkerder wordt dan dit?

ik heb gisteren in de middag een kruidvattest (2v5) geprobeerd en die was wel een stuk donkerder.. (zie onderste plaatje) maar van deze testen word ik nu een beetje onzeker :(

(de vorige 2 maanden heb ik een vmk gekregen waar de streepjes niet donker genoeg werden en daarna weer verdwenen)

2. brademarie

brademarie Fanatiek lid

Dec 17, 2009
    1,091
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ken ze niet maar gezien de kv test ben he volgens bij hardstikke zwanger!!

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ik vind ze wel donkerder worden.Hcg verdubbeld om de 2 dagen, met dat in je hoofd klopt het dat de volgende dag een test niet zoveel verschil laat zien. als je dan je eerste test vergelijkt met de 3e zie je wel degelijk verschil. So dont worry hartstikke zwanger!

4. Risu

Risu Fanatiek lid

Jul 13, 2012
    1,245
    0
    0
    Bij de babi testen zie ik ze wel elke dag iets donkerder worden. Ben zelf ook van plan ze te bestellen, maar dan de dipsticks :)
    Ik begrijp dat het moeilijk is na 2vmk maar probeer te genieten!! Je bent zwanger :)

5. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    bedankt voor jullie snelle reacties, heel fijn om jullie geruststellende woorden te lezen! kan ze goed gebruiken even.. heb best een klap gekregen van de 2 vmk's dus het is nog wel lastig om al echt blij te durven zijn..

ben opzich tevreden over de testen van dit merk maar ik vroeg me gewoon af of ze überhaupt écht kunnen knallen of dat ze gewoon niet zo donker worden..

6. wondertje1985

wondertje1985 Fanatiek lid

Jan 28, 2011
    1,123
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey meis,

ik snap je ongerustheid maar ik zie echt verschil tussen de eerste en de laatste. en die van de kruidvat is helemaal duidelijk.

dikke knuffel voor jou en dit is gewoon een plakbeeb

7. Line

Line Fanatiek lid

Jan 7, 2007
    2,694
    266
    83
    Je test is echt superduidelijk voor 3.6 weken!
    Ik kan me je twijfels en angst voorstellen na een vak maar, scherper kan je een tweede streep rond jouw termijn niet krijgen.
    Gefeliciteerd!

8. nono

nono Niet meer actief

Ik vind de eerste en laatste test wel degelijk donkerder geworden. =)

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ze worden wel donkerder hoor, en zooooosnel gaat dat niet.. Gefeliciteerd hoor! Mooie reeks :)

10. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    thanks allemaal, lief dat jullie even mee willen kijken :)

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

Nov 25, 2010
    3,479
    2
    36
    mocht iemand dit nog nalezen omdat ze zich hetzelfde afvragen over de Babi midstreamtesten; inmiddels heb ik knalpositief getest met andere merken en de Clearblue (2-3), het 2e streepje op de Babi test is duidelijker geworden maar hij blíjft iets lichter dan de controlestreep, ligt gewoon aan het merk dus!

Share This Page