Hallo dames! Gisteren om 23u een heel licht (maar echt wel duidelijk) streepje op de Kruidvat-ovutest. Vandaag om 12u een duidelijk donkerder streepje, maar nog niet zo donker als het controlestreepje! Het eitje staat paraat! Wie waagt een gokje: WANNEER SPRINGT M'N EI? (Ik bedoel: wanneer ten vroegste?? We kunnen pas morgen vanaf 16u klussen maar is dat niet te laat??)
Je eitje springt binnen 48 uur na een positieve test. Jouw test is nog niet positief. Dan moet de testlijn even donkerder of donkerder zijn dan de controlestreep. Niemand kan zeggen wanneer je ovutest echt positief zal zijn. Dat kan morgen zijn of overmorgen of zelfs zondag pas. En zoals gezegd, pas daarna springt je ei.
hoi Be Happy, Bedankt voor de info, dat wist ik helemaal niet! Omdat ik sta te trappelen van ongeduld heb ik daarnet om 18u maar weer een testje gedaan.. Hetzelfde resultaat als om 12u: een teststreep die quasi even donker is als de controlestreep, maar nét niet! Zou dit dan niet 'geldig' zijn? Moet de echte piek nog beginnen? ik weet echt niet vanaf wanneer ik moet rekenen.. Nou, morgen toch lekker klussen!
Hoi Pella, Vanaf nu om de dag vrijen, dan mis je je ei sowieso niet. volgende keer de extra gevoelige ovu testen gebruiken van Ovulatietesten en zwangerschapstesten vanaf 49 cent | Sensitest of van Zwanger&kids. Kruidvat is nl niet heel duidelijk!