Die van mij vind het ook wel prima. Hij vraagt af en toe ook wel of er nog wat nieuws is hier. Of als hij iets niet weet dan kijkt hij ff. Soms zjn er topics die hij wel interessant vind dan leest hij ff mee. Maar hij zit dan ook wel vaak op zijn eigen laptop dus maakt het niet uit.
Hij zegt... zolang ik er geen last van heb vind ik het niet erg! Maar soms lees ik wel eens iets voor, dan vindt hij wel dat er soms hele ... euhm... stomme vragen gesteld worden die niets met zwangerschap of kinderen te maken hebben! Haha! Dus ook geen idee wat het forum inhoudt!
Mijn man vind het prima. Hij heeft zelf een groot sociaal leven. Ik een stuk minder en heb via zp meerdere leuke mensen leren kennen. Ook heb ik hier veel info vandaag gehaald. Vooral toen ik zwanger was.
Mijn man vindt het niet irritant en prima als ik mij er even mee vermaak. Zelf heeft hij er niets mee....
Herken sommige antwoorden wel.. Wat doe je daar toch weer? Je bent toch niet zwanger? Maar hij vindt verder wel prima hoor, heeft hij ook rust..
mijn man vind ook prima hij zit nu ook achter de xbox nu alles op bed ligt hahaals die aandacht wil kom die vanzelf wel haha
Mijn man vind het juist fijn dat ik hier op ben, met name het priveclubje.. Helpt mij sowieso om erover te praten met 'lotgenoten' en hij vindt dat een fijn gevoel
Die van mij vind het wel grappig....hihi..kan ie lekker zelf ook achter de laptop of zo. Maar soms zit ik wel eens te lachen om een topic of ik wil ff snel iets kijken hoe iets afgelopen is, nou daar snapt ie dan weer niks van...haha:een man hè!
Integendeel! Hij vindt het fijn dat ik er steun uit haal en informatie over zwangerschap/bevalling, dat soort dingen wil hij namelijk ook graag weten
Dat zegt mijn man ook altijd..als ik hem het dan uitleg hoor ik een harde zucht en schudt met zijn hoofd haha