Wat vinden jullie van de naam Tamara. (nee ben niet zwanger maar fantaseer er alvast over voor als ik ooit nog een meisje krijg)
Heel erg geweest Ken dan ook heel veel 20'ers die zo heten en geen enkel jong meisje, dus dat zal er ook wel mee te maken hebben hoor! Tara, Mara en Lara vind ik al veel moderner al zijn dat ook niet mijn soort namen hihi.
Super naam... Enuh hoop oudere meiden die zo heten dus mag wel weer een nieuwe generatie van komen toch..
Het is niet mijn smaak en ik vind 'm ook redelijk gedateerd (maar ik lees hier al dat de naam regelmatig terugkomt.. want ik ken vooral 40-ers )
Ik vind het nog steeds mooi ondanks de meeste reacties Ik hou niet van namen als Fleur en Lisa of namen die je nu heel veel hoort. Mijn dochtertje heeft ook een naam die niet meer veel voor komt maar nog steeds leuk is (vind ik) en goed uit te spreken. Thamar zou idd ook kunnen maar persoonlijk vind ik dat weer een naam die hard klinkt. Tamara vind ik zelf wat liever klinken maar dat is mijn mening.
Statistieken In 2010 kregen 30 meisjes deze naam en stond het op plaats 191. In 2011 kregen 26 meisjes de naam Tamara. De naam stond toen op plaats 185. Dit vond ik op internet dus zo heel erg uit de tijd is de naam nou ook weer niet Van 2012 kon ik niet vinden...
Nu de naam is wel een beetje op zijn retour maar ik vind het wel een leuke naam. Heb niet zo veel problemen met de meerdere A's, misschien omdat ik zelf ook meerdere A's in mijn naam heb NVB : voornaam Tamara
Tara vind ik leuker ieder zijn smaak, zelf vind ik het ook ouderwets. Maar het is een naam waar je wel al gewend aan bent