Beide leuke na,en! Olaf vind ik misschien net ietsje leuker, maar Tobin vind ik beter bij de namen van je amdere kinderen passen. Toch op Olaf gestemd omdat ik die naam op zich gewoon heel mooi vind.
Alk de namen van je andere kinderen zie vind ik Tobin beter passen. Qua naam heb ik een lichte voorkeur voor Olaf! Lastige keuze! Succes!!
Dank dames! De meningen zijn behoorlijk verdeeld haha. We hebben nog even, maar ik blijf het lastig vinden! Olaf is internationaal gezien wat lastig misschien.
Tobin! Grappig, mijn zoontje heet zo (juni 2011) en na zijn geboorte heb ik zijn naam hier op zp genoemd toen ik een berichtje postte dat hij geboren was. Sindsdien kom ik 'm hier op zp met enige regelmaat tegen als optie die mensen hebben als jongensnaam. Van 1 lid weet ik dat ze haar zoontje zo genoemd heeft en dat ze de naam kent van mij c.q. mijn zoontje. Maarre....nu niet allemaal voor Tobin kiezen hè, ik was juist zo blij met een originele naam die je bijna nooit hoort .
Tobin, is een leuke naam en past ook beter bij de namen van je andere kids. Maar afgezien daarvan vind ik Tobin ook leuker dan Olaf.
mijn stem gaat naar Olaf. Volgens mij is Olaf een naam, die internationaal (Engels, Frans, Duits, Spaans) goed te doen is. In het Frans wordt Tobin > Tobèh, terwijl Olaf hetzelfde blijft in het Frans