Door mijn dochtertje 'Lidewij' te noemen, heb ik mezelf blijkbaar voor een dilemma neergezet bij deze zwangerschap. Meisjesnamen die erbij passen had ik nog voldoende op voorraad, maar laat ik nu eens zwanger zijn van 2 jongens... Het valt niet mee om namen te zoeken die bij Lidewij passen en aangezien ik onderhand al 25 weken zwanger ben, wordt het toch wel tijd dat er wat namen gaan komen, anders komen ze straks nog naamloos ter wereld
Wat een leuke naam Lidewij! En ook heel leuk, een tweeling begrijp ik?? Gefeliciteerd! Ik zal mijn best doen voor je Arthur Aaron Ben/ Benjamin Bram Christiaan/ Christian Casper Daan/ Daniel Derek Etienne Edwin/ Edward Florian Fabian Gideon Gabriel Hugo Henry/ Henri Jonathan Julian/ Julius Justin/ Justus Lucas/ Lucien/ Luuk Leon Max/ Maximillian Milan Nathan/ Nathaniel Niek/ Nico/ Nicolas Oliver/ Olivier Pepijn Parker Quinten Ralph Rick Samuel/ Sam/ Sem Stijn/ Stan Silvijn/ Silvan/ Sylvian Tobias/ Toby Timo/Timothy Thomas/ Tom/Thom Vico Vince/ Vincent Wessel Winston Xander Xavier Yorick/ Yorian Yort Zach Zoiets?
Da's een hele lijst. Dankjewel. Staan wel een paar namen bij die ook door mijn hoofd zijn gegaan, maar waarvan ik niet goed weet wat ik er dus mee moet. Begon met Florian en Tobias...maar Tobias betekent 'God is goed' en ik ben sinds deze zwangerschap het kleine beetje geloof dat ik nog had, helemaal kwijtgeraakt (niet door mijn eigen zwangerschap, maar door een paar afschuwelijke nieuwsberichten op het journaal). Dan is er nog 'Anton' ( naar mijn opa ) maar dat vind ik weer te simpel klinken naast Florian. Gabriël vond ik erg leuk, maar dat is dan eigenlijk weer de naam van een aartsengel en zowel mijn moeder als de vader van de kinderen vinden dat dan ook weer niet zo gepast. Tja...ze lopen er toch maar de rest van hun leven mee rond he? Met een naam...vind het zoooo lastig! Valentijn kwam ook nog voorbij waaien, maar dat vind ik ook weer zó GTST. Iemand nog meer ideeën?
Leuk! Blijf je wel bij Florian? Ik vind de combi Florian & Tobias idd erg leuk samen. Wat ik ook bij Florian speciaal heel leuk vind klinken is Alexander, Sebastiaan/Sebastian/Sebastien of misschien Cedric, maar dat is wellicht niet jouw' genre' ? Vernoemen is ook leuk, maar ANton past er idd niet zo bij.. Ik zou ook niet weten hoe je datn og kunt ' opleuken' Misschien Tony ofzo, en als je van Engelse namen zou houden natuurlijk Anthony, maar dat past niet echt bij de rest Succes, moeilijk hoor!
lucas & Boaz christian en sebastiaan tristan en Ruben thijmen en Arnout maarten en erik Luc en Sem Daan en Kay Ken en Bob tim en Luke Maik en Tom Vince en Raf
Het moeten idd wel beetje Nederlandse namen blijven. Weet niet of Florian blijft, als daar weer niks goed bij past, wordt ook die anders... Maar bedankt in elk geval.
Wel jammer; Tristan was altijd mijn favo jongensnaam...totdat één of andere idioot met dezelfde naam erop los ging schieten in een winkelcentrum hier in Alphen
Mijn ideeën: Anton, Twan, Dennis, David, Erwin, Pepijn, Thomas, Koen (Coenraad), Floris, Jesper/Jasper, Gijs, Rogier, Joris, Wouter, Freek, Wim, Hessel, Roel (Roeland), Josse, Sander, Boris, Jens, Tom, Joost. Mogelijke combinaties met een aantal van die namen (niet allemaal gebruikt): Lidewij, Anton & Twan Lidewij, Anton & Rogier Lidewij, Wim & Anton Lidewij, Anton & Thomas Lidewij, Dennis & Anton Lidewij, Floris & Anton Lidewij, Jens & Anton Lidewij, Anton & Erwin Lidewij, David & Anton Lidewij, Twan & David Lidewij, Koen & Twan Lidewij, Twan & Dennis Lidewij, Twan & Erwin Lidewij, Twan & Thomas Lidewij, Twan & Floris Lidewij, Twan & Jasper/Jesper Lidewij, Twan & Gijs Lidewij, Twan & Jens Lidewij, Twan & Rogier Lidewij, Twan & Joris Lidewij, Twan & Wouter Lidewij, Twan & Wim Lidewij, Twan & Roel(and) Lidewij, Twan & Josse Lidewij, Twan & Sander Lidewij, Twan & Boris Lidewij, Tom & Twan Lidewij, Dennis & David Lidewij, David & Erwin Lidewij, David & Thomas Lidewij, Koen & David Lidewij, Floris & David Lidewij, David & Jasper/Jesper Lidewij, David & Rogier Lidewij, David & Joris Lidewij, Wouter & David Lidewij, David & Sander Lidewij, David & Boris Lidewij, Tom & David Lidewij, Dennis & Erwin Lidewij, Thomas & Dennis Lidewij, Koen & Dennis Lidewij, Dennis & Jasper/Jesper Lidewij, Dennis & Rogier Lidewij, Dennis & Wouter Lidewij, Dennis & Sander Lidewij, Roel(and) & Dennis Lidewij, Thomas & Erwin Lidewij, Koen & Erwin Lidewij, Floris & Erwin Lidewij, Floris & Sander Lidewij, Erwin & Jesper/Jasper Lidewij, Erwin & Rogier Lidewij, Joris & Erwin Lidewij, Erwin & Wouter Lidewij, Erwin & Roel(and) Lidewij, Jens & Erwin Lidewij, Thomas & Pepijn Lidewij, Thomas & Jasper/Jesper Lidewij, Thomas & Rogier Lidewij, Thomas & Wouter Lidewij, Thomas & Roel(and) Lidewij, Jens & Thomas Lidewij, Floris & Pepijn Lidewij, Koen & Floris Lidewij, Floris & Rogier Lidewij, Koen & Gijs Lidewij, Koen & Joris Lidewij, Koen & Tom Lidewij, Koen & Freek Lidewij, Koen & Josse Lidewij, Koen & Rogier Lidewij, Tom & Gijs Lidewij, Gijs & Jens Lidewij, Gijs & Boris Lidewij, Gijs & Josse Lidewij, Wim & Gijs Lidewij, Tom & Wim Lidewij, Tom & Jens Lidewij, Freek & Wim Lidewij, Jasper/Jesper & Rogier Lidewij, Sander & Jasper/Jesper Lidewij, Sander & Josse Lidewij, Sander & Rogier Lidewij, Sander & Joris Lidewij, Joost & Thomas Sorry voor de lange lijst Hopelijk zit er wat tussen of kom je op ideeën!
Wauw, een tweeling! (ik zou er zelf ook wel een willen, lijkt me heel bijzonder ) Maar goed, de namen. Er zijn al veel mooie namen voorbijgekomen, maar ik doe ook een poging... Antonie & Jelger Oscar & Dorian Felix & Olivier Wout(er) & Douwe Maarten & Rients Roemer & Jelle .... andere combinaties kunnen natuurlijk ook en Florian vind ik ook een heel mooie naam! Succes!!!
Florian & Laurens Florian & Gerwin Florian & Roeland/Roland Florian & Robert Florian & Rolf Florian & Reinder Florian & Arthur ? (ik ben even in het Floriangenre blijven hangen
Wow twee jongens! Leuk. Je begrijpt dat ik Tobias heel mooi vind passen bij Florian En ja die betekenis geeft mij juist hoop. Maar deze namen vind ik ook heel leuk bij Florian: - Florian en Olivier - Florian en Laurens - Florian en Anthonie - Florian en Bastiaan - Florian en Christian - Florian en Hugo - Florian en Jonah - Florian en Marnix - Florian en Julius