Wie kan me helpen? Wij hebben een jongetje van 15 maanden oud en ik blijf iedere keer vastlopen op de kleding, we houden van sportieve maar stoere kleding, het moet nog wel redelijk betaalbaar zijn. Ons zoontje is niet zo heel groot best smal maar brede schouders verder korte beentjes. Hij zit nu net redelijk volledig in maat 80 broeken ook nog vaak 74 merken die ik voor hem heb gehad wat beviel, Mexx Noppies Lief BFC Name it Esprit Beebies Verder koop ik nog wel eens wat bij de hema ofzo maar dan moet ik zoeken we houden allebei niet van opdrukken in de zin van disney ofzo, wel een blousje ofzo Hm kopen we ook wel wat voor hem maar hebben veel met opdrukken en hou er echt niet van. Heeft iemand alternatieven?
locker of zoiets (moet ik even bij mijn zoon in de kast kijken), hebben ook stoere kleding, als hij iets groter is van hij.
Wij halen ( wel vanaf maat 86 ) bij de WE daar hebben ze echt zulke stoere jongenskleding. echt helemaal super,
Mijn zoon heeft veel kleding van de zara(heeft ook een webwinkel) en GAP(ook webwinkel vanuit UK, lage verzendkosten en hele korte levertijd), schoentjes(bardossa, vans, zara) en een vestje(adidas, imps&elfs) maken het af. Ik vind het ook altijd wel goed zoeken hoor, maar uiteindelijk weet ik er wel wat van te maken.
De WE vind ik ook tof.. En het valt redelijk klein. Mijn jochie heeft maat 110, maar past goed in 110/116 van de WE. Dus je zou eens een 86 kunnen proberen
hier ook een slank ventje (hij volgt vooralsnog heel gemiddeld de groeicurve). wat ik tot nu toe erg fijn spul voor hem vind is: bfc imps & elfs (baby)gap tommy hilfiger mexx noppies lief! name it (valt soms wel wat breed) tapete born to be famous ralph lauren h&m en hema vind ik meestal te wijd vallen. Heb op de groei al chaos & order en vingino gekocht. schijnen ook wel slank te vallen. (ziet er iig wel zo uit). overigens shop ik merendeel van de kleding in de uitverkoop of in outlets. en ben van mening dat goede kleding langer mee gaat, dus op termijn goedkoper is (al vrees ik de kruip/lerenlopenmetvallenenopstaan periode)
Als ik een jochie had ging ik voor Vingino jeans (die hebben altijd een mooie wassing) met een stoer shirt of tshirt en dan een romper lange mouw eronder of een stoer overhemd ofzo.
Klopt h&m en hema vallen breed maar mijn zoon heeft het vaak nodig op zijn schouders en ze hebben als je goed zoekt ook kleding die smaller valt en heb nu 2 hele smalle broekjes van de Hema, verder broekjes van de h&m vindt iuk best zat voor het kdv. Name it valt vaak smal maar dan ineens weer iets wat enorm breed valt, ik ben zelf helemaal gek van vestjes maar ja voor de zomer heb ik nu onder andere een heel gaaf noppies vest maar ja we gaan voor een zomer met zo min mogelijk vesten toch? Mexx valt zeker bovenkleding heel mooi bij mijn mannetje broeken zijn altijd te breed, Ik probeer altijd zoveel mogelijk in de uitverkoop of outlets te kopen vindt het zo zonde om de hoofdprijs te betalen en dan heb ik nog mazzel dat hij alle maten de tijd voor neemt!van oktober tot en met februari maat 74 en nu soms nog
daarvoor kwam ik nu nog even terug haha om even te melden dat het indd klein valt, zoonlief heeft maat 92/98 maar past daar goed in 98/104
ik zit net te kijken bij we online maar is pas vanaf 92 zoontje zit net in 80 dus dat is wel erg groot
Hoi! Ik ben ook altijd op zoek naar leuke/originele kleertjes voor mijn jongens. een aantal merken die ik lek vind kunnen we ons alleen in de uitverkoop veroorloven maar toch: - no tomatoes -little feet -dutch design bakery - we - zara en laatst was er een link naar een hele leuke website hier in een andere thread Threadless graphic t-shirt designs: cool & funny t-shirts weekly! Tees designed by the community.