Wil hier toch even neerzetten hoe ongelooflijk fier ik ben op mijn ventje. Vandaag heeft hij voor het eerst echt zelfstandig rondgelopen! Hij was al van voor nieuwjaar bezig met langs de zetel, tafel, stoel,...alles waar hij steun aan had te lopen en hij kon al een tijdje alleen staan, maar durfde precies niet goed. Telkens als hij doorhad dat hij alleen stond, ging hij vlug zitten Altijd mijn hand zoeken of wat anders om zich vast te houden. Vandaag zag ik dat hij tijdens het spelen regelmatig alleen stond met zijn speeltje in de hand en dat hij ook echt zelf zo ging staan en niet toevallig. Ik dacht nog oh fijn nu gaat het stilletjes komen, nu eerst staan en over een tijdje zal het lopen wel volgen en toen...opeens loopt hij van de salontafel naar de zetel!! Ik helemaal verwonderd en daarna heeft hij nog een hele tijd afstandjes zitten lopen door het huis. Hopelijk kan hij het morgen ook nog
Leuk is dat hè! Onze zoon deed dit 20 februari voor het eerst en de dag nadien ook nog. Maar...sindsdien niets meer. Zal uiteraard wel weer komen maar het was zooooo schattig om te zien en het lijkt me zoooo leuk als hij echt kan lopen!
Ohh wat leuk voor je!! Ik kan me voorstellen dat je ontzettend trots op hem ben. Haha ik ben al trots dat hij zijn hoofdje recht kan houden, moet je nagaan als hij straks gaat lopen. hij is er wel snel bij zeg!