ik ben helemaal happy, we roepen al 3 jaar dat we een nieuwe pannenset willen kopen maar eigenlijk blijft het er altijd bij. totdat onze langdurige loge met vorken in de anti-aanbaklagen is gaan krassen... dan is het einde snel in zicht, en enkele maanden later heb je al de anti-aanbaklaag in je eten in kleine stukjes! diverse winkels langs met kwalitatief goeie pannen, maar voor kwaliteit betaal je... een Sola setje heb je wel voor 100 euro maar als je dan de recensies leest... krom getrokken bodem's e.d. rare verkleuringen... een goed merk koop je voor jaaaaaren, maar dan begin je bij 200 euro! uiteindelijk een duitse site gevonden met een hele leuke aanbieding, waarschijnlijk omdat deze serie uit de collectie gaat oid. 5 Fissler pannen voor maar 99 euro! elders in NL is dezelfde set nog te koop tussen de 190-345 euro! geen verzendkosten en super snelle verzending! (zondag besteld en online overgemaakt, zojuist al ontvangen! dat is voor een bestellingen die vanuit duitsland verstuurd word erg vlot!) mooie set (voor de andere mama's met een nieuwe pannenset-wens: http://www.cookplanet.com/catalog/fissler-athena-5tlg-kochtopfset-induktionsgeeignet-p-826.html ) hmmm ik zie net dat de prijs wel iets hoger is opeens, wij hebben toch echt 99 euro betaald, zo stond ie vorige week ook online. nu ist 119 euro. Nouja, nogsteeds een koopje hoor! (wat kan een mens toch blij zijn met zoiets stoms als een pannenset )
Hihihi heerlijk he?! Wij hadden precies hetzelfde... toen hebben ze met mijn shellzegels een foutje gemaakt en kon ik via die weg een nieuwe Tefal pannenset bestellen en ik heb maar 10 euro hoeven bijbetalen Kook ze
Ik heb een pannenset van BK, 5 pannen voor 120 euro, vond ik ook niet duur. En BK is heeft wel goede pannen. Zelf nog 1 wokpan gekoch bij de ikea, en die blijft ook prima
wij hebben ook BK pannen overwogen, maar die met zwarte handvaten worden na verloop van tijd lelijk (helemaal als je ze in de vaatwasser doet, en ik ben lui ) goeie pannen zijn toch wel fijn, wat we hadden was niet echt joepie, en dat merk je ook wel met koken. sneller aangebrande bodems, wij zaten dus al een paar jaar met van die lelijke verkleurde ooit eens zwarte handvaten, ongelijkmatige verdeling van de warme (te zien aan de bodems waar dan kringen in ontstaan), en wat ik heel irritant vind, kromgetrokken bodems! dat bakt zo vervelend, helemala bij pannekoeken enzo