Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes, zal ze aan m'n moeder laten lezen Wat erg van jou moeder Elmo! Brrr je moet er toch niet aan denken... Wilma, ik ging gisteravond naar bed en was er nog naar van en opeens ontplofte m'n maag zeg maar. Verschrikkelijk, het bleef maar komen (nu ga jij ook denk ik :s) en weet je wat m'n moeder doet? Die begint te lachen (van de zenuwen) en roept: gatverdamme! Dat ga ik niet opruimen hoor! Sjohhh beetje medeleven mag ook wel Mammie is, serieus, vandaag naar haar werk gegaan. Ja, zei ze, nu heb ik een stomme vakantie dus kan ik maar beter gaan werken! Hoe dan? Ze is secretaresse, wat wou ze gaan doen daar? Haha maar goed, ze is een beetje eigenwijs... Mijn zusje is meegegaan naar haar werk (zij vond het ook idioot en wil haar in de gaten houden dat ze zich wle rustig houdt) en ik belde haar net en ze zei dat niemand van haar collega's er iets van snapte dat mijn moeder is gaan werken, dus ze zal zo wel weer thuis komen.
@vlinder meid nogmaals beterschapv oor je mams ik hoop dat ze ook gewoon het minst mogelijk pijn blijft houden. En dat het snel en goed geneest
Je mamma mag dat nu ook helemaal niet opruimen...en naar t werk Raar mens...lijkt die van mij wel En ik heb gelukkig alles binnen gehouden hoor...naja spuchde t net al bijna uit door de topic over burenseks hier in de lounge...maarja (van het lachen dan heh) Je maag zal wel ontploft zijn van de vrijlating van je stress over je moeders vinger. Ik ben ook altijd zenuwachtiger na n bezoek aan de tandarts als ervoor. Zal ook wel zoiets zijn bij jou Straks als ze thuis is moeder op bank vast plakken/binden. Eigewijze mensen altijd
Tja, ik moest eergister ook spuigen, dus het zal combi van zwangerschap en stress zijn idd. Zo irritant ook, want ik heb tot 21 weken dagelijks gespuugd en dit weas opeens over en ben bang dat het nu weer terug komt Maar ja, ik heb al m'n vingers nog... Haha ik moest ook zo lachen om die burenseks, maar wel irritant hoor iiihl! Dat wil je niet horen van een ander... Wat een gek he, dat ze naar haar werk gaat?! Haha en ze ziet er ook raar uit want ze heeft haar middelvinger in zo'n heel dik verband zitten Maar ik denk dat der zenuwen doorgesneden zijn, want ze voelt echt weinig pijn ervan zegt ze. Maar ja, ik geloof haar niet zo, want ze zei dat bevallen ook niet zo zeer deed... Leugenaar!
oud collega van mn vriend wilde destijds over een hek met spijlen klimmen toen dat misging en hij vreemd genoeg met zn trouwring bleef hangen achter een spijl. dus ook vinger eraf... "gelukkig" was een spiertje gespaard gebleven, conclusie vinger is behouden gebleven.
Ja, een kennis van ons heeft dat ook een keer gehad. Hij durft geen ringen meer te dragen nu brrr, kan me voorstellen! Haha, we gingen gister nog even alles reconstrueren en lagen echt in een deuk. Ik schijn namelijk naar buiten te zijn gerend met mijn zusje, op zoek naar een buurman die mijn moeder naar de eerste hulp kon rijden. Dus we gaan met z'n drietjes naar buiten en mijn zusje en ik rennen allebei naar een buur en mijn moeder stond daar maar en riep: Hallo? En ik dan? Moet ik hier blijven staan ofzo? Dus ik zo: oh sorry, sorry! Gauw de deur van de auto open gedaan terwijl ik riep: geen paniek, geen paniek! Met mijn armen zowat in de lucht hahaha. Ja, ben echt stressbestendig... En ik lachte mijn moeder nog uit omdat ze had gezegd: eerst ff langs de huisarts, misschien kan hij het maken! En ik zei nog: ja hoiii wat kan de huisarts nou doen?! Toen zei ze: maar ik wil niet naar het ziekenhuis! Met zo'n pruillipje. Nu is het grappig, toen niet... Oh nog een nieuwsflash, de baas heeft haar naar huis gestuurd en wil haar voorlopig niet meer zien Ze moet eerst maar eens gaan genezen van haar, hehe eentje met verstand!