Hoofdbeschermer?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Creatype, Feb 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Creatype

Creatype Lid

May 11, 2006
    55
    0
    0
    NB
    Hallo,
    Ons zoontje is nu 1 jaar en bonkt vaak met zijn hoofd tegen de zijkant en hoofdeind van zijn bedje. Het is een oud bedje zonder spijltjes. Dit doet hij ook vaak in zijn slaap. Hij slaapt vaak op zijn knietjes en wiegt dan wat heen en weer. Dit kan vrij lang duren en soms ook behoorlijk hard. Ik maak me hier zorgen over en overweeg een hoofdbeschermer te kopen. Nou lees ik redelijk wat tegenstrijdige berichten of dit veilig zou zijn i.v.m. wiegendood e.d. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Dankje.

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    ja kweenie vind het moeilijk hoor.... misschien een laag zacht randje aan de onderkant,maar als hij daar met zijn mondje tegenaan komt krijgt hij misschien geen lucht meer.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Volgens mij is het onveilig in het begin als ze nog zo klein zijn. Een kindje van ruim 14 maanden kan zich prima omdraaien als hij tegen zo'n beschermer ligt.

4. Creatype

Creatype Lid

May 11, 2006
    55
    0
    0
    NB
    Ik vind het best lastig... :(
    Zou hij oud genoeg zijn?
    Maar behalve dat...is dit slaapgedrag normaal?
    Morgen naar het CB.... ben benieuwd.

5. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    mijn neefje ( nu 10) en nichtje (nu 3 ) wonen in frankrijk en hebben allebei met een hoofdbeschermer geslapen...daar worden ze ook nog verkocht.....je moet ze alleen goed plaatsen en zorgen dat er genoeg ventilatie is....het deed bij hun dienst als stootblok en voor de kou er is bijna geen verwarming op hun slaapkamer

6. Mey

Mey Actief lid

Jun 9, 2007
    142
    0
    0
    Maatschappelijk werkster
    Eindhoven
    Aerin ligt ook zo in bed en bonkt ook met zijn hoofd. Als hij het te hard doet houdt hij vanzelf op. Hij heeft een houten ledikant en is dus best hard maar ik maak me er geen zorgen over.

Share This Page