Heb al op de zoekpagina gezocht, maar kan er geen antwoord op vinden, vanaf wanneer moet dit? Als ze gaan rollen, of als ze gaan zitten?
Zitten, rollen kan nog niet zoveel kwaad tenzij ze zich optrekken natuurlijk. Bij ons met een maand of 7, toen kon ze zelf van lig naar zit wurmen
Zodra astrid ging zitten heb ik hem 1 stand omlaag gedaan. Toen ze ook ging optrekken, ging hij naar de laatste stand!
I.v.m. het muziekmobiel heb ik onlangs de bodem al 1 plaats laten zakken.... het mobiel hangt vrij laag en met die grijpgrage handjes (oh zo reuze interesant) zag ik het al gebeuren
En als je kindje zich kan optrekken, kun je beter geen knuffels in het ledikantje hebben! Een collega van mijn man heeft zo zijn kindje van 8 maanden verloren.
Kaylee gaat nog steeds niet zelf zitten, maar wandelt wel de kamer door als ze zich aan iets kan optrekken en vasthouden Dus ik zou maar niet wachten tot ze zelf kan gaan zitten. Als je ook maar iets het idee hebt dat ze zou gaan zitten of gaan optrekken, zet m dan maar lager, want als je wacht tot ze het echt gaan doen ben je te laat.
@shelde Ik heb niks in het ledikant liggen, kwa knuffels enz, in het zh zeiden ze al dat ze dat niet deden. Een kennis van mij doet dat wel, baby slaapt zelfs met doekje over haar gezicht, ik vind dat echt doodeng. Ik doe het niet.
Ze kunnen erdoor verstikt raken of via een knuffel uit het ledikantje 'klauteren'. (klinkt misschien vergezocht, maar het gebeurt wel!
Ja klopt, Iman heeft nu nog 2 knuffeltjes in bed, maar zo gauw zij gaat bewegen gaan die knuffels eruit!
haha dat van die knuffels is weer iets nieuws zeker daar heb ik nog nooit van gehoord. Lars heeft vanaf de geboorte een knuffeltje in zijn bedje. Daar heb ik eerst mee geslapen en daarna lars. Het is ene klein knuffeltje met een dun lijfje. Geschikt vanaf 0 jaar. Ik hou me eigenlijk heel goed aan alle veiligheidseisen maar die knufffel dat blijf ik dus wel gewoon doen.
dhani slaapt altijd met 1 van de drie knuffels in zn hand..vind het zielig om ze weg te halen.. Maar al mijn oppaskindjes sliepen ook altijd met een knuffel, ik ook, mn neefje en nichtje ook..hmm..had er nog nooit van gehoord dat dat niet mocht..
Is voor mij ook nieuw dat met die knuffel, Valentino slaapt echt niet zonder zijn beertje, vaak haal ik m s'nachts voordat wij naar bed gaan wel weg, maar hij weet inmiddels echt wel dat hij zijn hoofdje anders moet draaien als t ding in de weg ligt. En ik heb de bodem versteld toen Valentino ging kruipen en draaien, net als Vicky ging hij later zitten dan dat hij kroop.
Bij Hind heb ik de bodem bij 6 maanden laten zakken. Ze slaapt met drie knuffels in bed en de deken heel erg hoog. Ik ga er wel even over nadenken of DRIE knuffels nou wel echt nodig is.
Even een off-topic tip over de knuffels: Wissel de knuffels ook regelmatig af, anders heb je strax het probleem dat je kleintje alleen maar persé met die knuffels slaapt en niet met anderen!
dat van het uit bed klauteren klopt wel hoor Kaylee heeft in haar box een grote nijn, als die omvalt gaat ze erop staan om over de leuning van de box te gaan leunen.
die van mij heeft nu al een tut! Tis een lapje met een kopje erop en die ligt geregeld over haar gezichtje.. maar gaat wel gewoon goed, ze slaapt er gewoon onder.. verder een paar knuffels aan het hoofdeind, die er straks ook gewoon uit gaan!
dat is dus bij Elyesa het geval hij heeft het beest altijd bij zich, ik kan het ding niet eens wassen... maar is wel leuk om te zien hij sleept hem altijd mee