heey meiden had net voor mijn dochter djumbo op staan, en toen ging dat blonde meisje rond de kerst een lichtjesroute houden zag er erg mooi uit. Ze deed een gedeelte met de auto en een gedeelte te voet zag je een draaimolen verlicht en die draaide. En een kasteel als ik het goed heb met smurfen. weet iemand hier waar het misschien was? ken ik het onthouden voor eind dit jaar!
Dat is in Eindhoven (daar komt Djumbo ook vandaan). En het is vanaf 18 september tot ergens in oktober. Is ter ere van de bevrijding van Eindhoven op 18 september in W.O.2
ok ja ik kwam ook uit op eindhoven maar dacht dat het iets anders was hahahaha ik dacht namelijk dat het rond de kerst was.
In Den Ilp heb je het ook alleen de exacte data weet ik niet. Wij gaan altijd op tweede kerstdag de route rijden en lopen.
In Den Ilp is het alleen rond de kerstdagen, iedereen heeft zijn tuin dan mooi versierd met kerstversiering, echt een leuk iets om te doen, maar hou er rekening mee dat het vooral 's avonds na Eerste en Tweede kerstdag bijna niet te doen is om door Den Ilp te rijden !
haha daar had ik vanmiddag ook op gegoogled maar helaas niet gevonden. Ook naar aanleiding van djumbo