Vinger tussen de deur.. en de doktersassistente zegt hooghouden, masseren?!

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Dames,

Ik heb zondag mijn vinger tussen de deur gehad. Het viel nog wel mee, maar nu.. echt ik heb er best wel last van.
    Het is dik,rood en er komt een gekke kleur aan de kant van de nagel. (groenachtig) ** Bah **

Nu heb ik de doktersassistente gebeld en die vertelde me, dat ik de vinger hoog moet houden en masseren.

Ik gaf aan dat het me dus pijn doet, en meer pijn begint te doen.. gaf ze als antwoord dat wanneer hij gebroken is ik het wel had gemerkt?

Wanneer ik tik probeer ik de pijnlijke vinger te vermijden, maar wat doet dat pijn zeg!

2. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, op zich heeft ze wel gelijk maar nu is er bloed onder je nagel aan het komen. Ik heb dagen met pijn gelopen maar is vanzelf overgegaan. Wat je wel bij de dokter kan laten doen is eventueel die bloedblaar door laten prikken. Is ook pijnlijk maar dan is de druk er wel af. Sterkte

3. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Bedankt voor je reactie, het zal ook wel goedkomen, maar het doet gewoon pijn!
    Het zit aan de zijkant!

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ai das niet lekker. beterschap

5. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    :) dank je wel!!!

6. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, erg pijnlijk. Ik had met min 5 mijn wijsvinger tussen de autodeur gekregen. Ik ging door de grond. Die dag zelf ging het kloppen en de dagen erna was het alweer beter. Maar de bloedblaren liefst wel weg laten halen door de arts als je last krijgt en goed koelen.

7. Fullhouse1981

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ja, inderdaad klopt het behoorlijk! lijk wel een hamer. haha.
    Maar goed ik typ dan maar wat voorzichtiger, en ga echt niet zomaar piepend de huisarts bellen. Ik ga wel vragen of hij die blaar weghaald. Het lijkt wel een aardbei op mijn vinger. haha.

Fijne avond dames! XX

8. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    auwie, pas heeft onze dochter met heel haar handje tussen de deur gekomen bij opa en oma, man een hele knik in haar hand, ik denk die hand is verbrijzeld ofzo, meteen koel gehouden maar viel reuze mee.

Ik zou er toch even naar laten kijken soms kan er best een stukje ergens vanaf zijn of een klein breukje dat kunnen ze niet zien door de telefoon!) Mijn moeder heeft nu al 3 keer wat gebroken gehad terwijl de dokter zei dat het niet gebroken was dus je hebt niet altijd hele duidelijk klachen als iets gebroken is, gekneusd doet vaak wel langer zeer!

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Op verzoek gesloten

Deel Deze Pagina