Vinger tussen de deur!

Discussie in 'De lounge' gestart door Gentle, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Au, ik kreeg net bij het zwembad m'n vinger tussen de deur (bij de schanieren tussen de deurpost en de deur). Precies op het topje van mijn middelvinger. Ik dacht eerst dattie gebroken was, maar nu gaat het gelukkig wel weer (was vanmorgen gebeurd). Er zit een dikke rode streep overheen, voelt branderig, maar vooral mijn nagel voelt heel naar. Daar zat nog heel lang zo'n witte vlek op (alsof je er met je vinger op duwt) en hij voelt een beetje wiebelig/vreemd als ik er van onderen tegen duw. Betekend dit dat die nagel er af gaat? Want dat lijkt me zo naar :(:( M'n vinger voelt een beetje gekneusd, maar die nagel voelt echt nog heel vervelend! Hij is ook nog steeds helemaal warm die vinger.

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

auw!! dat doet echt zeer! het kan best dat je nagel eraf gaat, als ie blauw wordt waarschijnlijk wel.....

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Auw, dat klinkt zeer pijnlijk...

Ik zou als ik jou was er gewoon mee naar de huisarts gaan hoor, als het te pijnlijk is.

Veel sterkte.

4. Tese

Tese Niet meer actief

auw auw auw!!

5. Female

Female Niet meer actief

Oeh bah dat is echt een rotgevoel ja. Hopen dat het snel over gaat!

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    oh ik ben daar altijd zo verdacht op, als iemand zn vingers maar in de buurt van de binnenkant van de deur heeft ga ik al gillen om ze te waarschuwen...
    ik heb zelf nl. meegemaakt dat een broertje van een vriendinnetje jaren geleden zn vingers zo tussen de deur kreeg omdat ik de deur dicht liet vallen. zn vingertopje lag er af.. vergeet nooit zn gegil toen dat gebeurde.
    gelukkig is t bij jou niet zo erg en hoop dat de pijn gauw minder wordt en je nagel er op blijft zitten..

7. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja, auwauw behoorlijk ja... Hij is verder niet blauw, sowieso die hele vinger niet. Alleen de binnenkant van het topje is rood, alsof er allemaal kleine bloedvaatjes zitten. Dat zal vast blauw worden. Mijn nagel voelt nog steeds raar lossig, dus ik hoop heel erg dat het over een paar dagen gewoon beter voelt en hij er op blijft. Duurt vast maanden voordat weer echt goed teruggegroeid is, en het zit zo pontificaal in het midden van je hand... :(

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

ik heb dus ook een keer me vinger tussen de deur gekregen en heb gegild van de pijn...

de eerste dingen die ik voelde was een kloppend gevoel me vinger werd dik..me nagel was gelijk paars/blauw...en eronder helemaal rood... dat was dus bloed eronder wat zich ging ophopen huisarts heeft het doorgeprikt zodat de druk onder de nagel weg was wat een opluchting was dat...daarna werd me nagel langzaam aan zwart en ging hij dus loslaten duurde een tijdje voor die helemaal los ging en ik had dus maar hele dagen een pleister om me vinger want het was een niet zo'n fijn gezicht..volgens mij duurde het wel 6 maanden voordat alles hersteld was..

ik zou als het er onder je nagel rood uitziet en je een kloppend gevoel heb dus het gevoel dat er druk onder je nagel zit even naar de huisarts gaan..

Deel Deze Pagina