Jeansbroeken die 'uitlubberen'...Grrrr...

Discussie in 'De lounge' gestart door Lucia, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Kennen jullie ook dat probleem?

Je koopt een jeansbroek die superlekker zit, of misschien een ietsje strak zit.;)
    Maar dat heb je 'm een halve dag aan en dat zit ie gewoon een stuk wijder!
    Echt, ik moet in AL m'n jeansbroeken een riem doen na een halve dag dragen, terwijl ze toen ik ze kocht gewoon prima zaten.:(
    Als ze vers gewassen zijn zitten ze weer lekker, maar een paar uur verder zakken ze van m'n kont af.;)
    Ik heb het voordeel met één broek, die is eigenlijk gewoon net te strak maar na een halve dag zit ie wel lekker.:D
    Maarja ik kan moeilijk al m'n broeken te klein kopen.;)

Is er IETS dat je kunt doen om dit te voorkomen?
    Jeans wordt hier op 40 gewassen en gaat gewoon in de droger trouwens.;)

2. Als iemand tips heeft.. Ik ken het probleem..

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

De spijkerbroeken van de markt! Echt waar, die echte jeans lubberen bij mij ook altijd uit. En dan vooral die belachelijk dure. Krijg je meteen zo'n hangkont in.
    Maar die van de markt ( zijn volgens mij ook bij Jensmode.nl of zoiets te bestellen ) kosten geen drol en is meer stretch.
    Maar sluiten heel erg mooi aan, lubberen niet uit dus je krijgt er sexy billen in.

Succes!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier het tegenovergestelde... Ik haat het wanneer een jeans zo vast zit als ze net gewassen is. Na een uurtje zit ze voor mij pas goed :)

Mijn jeansbroeken zijn van StreetOne, maar de zwangerschapsjeansbroek (c&a) heb ik dat helemaal niet. Die zit gewoon hetzelfde als ik hem bij de was doe en als hij net gewassen is.

Doe ook gewoon op 40° in de wasmachine en 20 minuutjes in de droger.

5. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hier hetzelfde. Mijn broek zit vaak ook aan de strakke kant als ie net gewassen is en ik trek hem schoon uit de kast. Maar als ik hem een halve dag aan heb zit die perfect.

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    doe de spijkerbroeken nooit in de droger
    dan zitten ze te strak

dus zou zeggen koop ze in de wat kleinere maat aangezien die dus normaal wel goed zit en niet meer in de droger doen, want daardoor zitten ze in het begin wat strakker

7. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Nee, ik ken het probleem ook! Eerst zitten ze lekker strak en na enkele uurtjes beginnen ze te slobberen...
    Ik stop ze niet in de droger, maar als ik ze een 2de dag wil aandoen, leg ik ze toch 20 min erin, dan spannen ze weer wat... Heel vervelend probleem en je hebt het met alle prijsklassen :S

8. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Zeeeer herkenbaar!
    Heb ik eindelijk het idee dat mijn lijf weer een beetje in vorm is na mijn zwangerschap. Koop ik leuke, nieuwe spijkerbroeken en heb vervolgens hetzelfde probleem!! Maatje kleiner: krijg ik ze niet dicht!
    Moet nu standaard een riem aan en rond mijn achterwerk beginnen mijn pas nieuwe spijkerbroeken na een halve dag te flubberen. Erg jammer, moet ik nu weeeeeeer nieuwe broeken gaan halen? Blijf bezig....

9. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Het komt omdat het katien...jeans lopen altijd uit!

Als je ze in de winkel past en hij zit goed kan je beter een inch-maat kleiner nemen (ongeveer een halve Europese maat is dat)
    Als je hem dan hebt uitgelopen ziet ie goed!

Erg slecht dat dat in de winkel niet verteld wordt!
    Ik heb bij ONLY gewerkt en daar zijn de jeans het grootste gedeelte van de verkoop en daar krijg je zelf speciale trainingen over de jeans...waarin ze dus ook uitleggen dat je dit echt aan de klant moet vertellen omdat de broeken anders van de kont gaat zakken!

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Dank jullie voor de tips!
    Zal idd niks anders opzitten dan een inch-maatje kleiner te nemen. ;)
    Alleen wel jammer dan met gewone maten, want een 38 tov een 40 zit ineens wel erg strak.

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ze hebben mij in de winkel wel eens verteld dat spijkerbroeken gemiddeld een halve maat uitlopen, dus dan zit je met zo´n inch-maatje kleiner wel goed denk ik.

12. mol81

mol81 Niet meer actief

dat is de reden dat ik eigenlijk nooit spijkerbroeken draag. Ik haat strakke broeken én bovendien zitten ze nooit goed bij mij. Voor mij liever jurken, rokken of pantalons. Als ik wel een spijkerbroek draag word ik er direct op aan gesproken omdat het mensen opvalt ha ha!

Deel Deze Pagina