Rabobank

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 16 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Wij zitten nu bij de fortis..
    Maar willen overstappen naar de rabo.
    We willen dan gewoon een normaal pakket,alleen internetbankieren erbij!
    Hoeveel ben je daar met maand voor kwijt of per jaar?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Euh...nou, wij zitten zo'n 7 jaar bij de Rabo maar volgens mij hebben we alleen kosten voor onze Europas.
    Of mis ik iets??
    We zijn overigens heel tevreden over de Rabo. Hebben daar de Hypotheek en de rekeningen lopen (verzekeringen etc. niet). Maargoed, het kan per filiaal natuurlijk verschillen.
    Elmo

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @elmo ik zit er ook al een hele tijd 10 jaar ofzo nu en volgens mij moet ik ook alleen maar betalen voor mn europas.

Rekening van mijn zoontje heb ik er ook en onze 'grote' spaarrekening hebben wij er ook. (was mijn oude).
    Wij denken er ook over om vriend over te laten stappen, ik heb nooit problemen met ze, of met het bankieren. Vind het een goede bank.

4. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    alle rekeningen + hypotheek bij de rabo.
    Goede service e.d.
    maar ja...hoeveel betaal ik....iets van 9,75 voor het totaalpakket, per kwartaal/maand? Geen idee, is dat niet te vinden op de site?

5. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Wij zijn hier ook helemaal van de Rabo! Rekeningen en sinds kort ook de hypotheek. Hadden we de hypotheek afgesloten kregen we gewoon een bloemenbon om wat leuks te kopen voor in het nieuwe huis:)

Als je op Rabobank - Rabo TotaalPakket en dan het tabje ' wat kost het' kun je kijken wat het kost en internetbankieren zit er standaard bij.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Beide jongens hebben inderdaad ook een rekening daar. Kunnen wij via telebankieren bij.

7. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Oke,ik ga er morgen even langs,kon het zo snel niet op de site vinden daarom vroeg ik het!

Gaat het ook goed met internetbankieren daar?

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier echt nog nooit problemen gehad. Ze doen erg hun best om het telebankieren zo veilig mogelijk te maken en te houden.
    Onderhoud is nooit hinderlijk (voor ons), altijd in avonden of weekenden.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Mijn vriend zit bij ING en die heeft meer gezeur gehad dan ik. Het enige nadeel wat er aan kan zitten is dat je met zo een kastje moet internetbankieren. Je krijgt niet zoals bij ING bijv een code gestuurd op je mobiel.

10. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Oke,onderhoud maakt me ook niet echt uit nee..
    Mn man die heeft een euro pas bij de rabobank,alleen nooit gebruikt..
    Willen nu dus de fortis helemaal stoppen,en verder gaan met de rabo

Deel Deze Pagina