Ik ben ook benieuwd, heb hier pas het een en ander over opgezocht. Heb je de resultaten op instagram ook gezien?
Ik heb net even zitten googlen, maar dat is weer zo iets waar je voor moet betalen? Want dat zou ik echt nooit doen, je kunt op internet genoeg vinden over voeding en op YouTube staan genoeg oefeningen
Persoonlijk vind ik het nogal overprijst... ken de principes van het dieet niet maar neem aan sonja bakker-achtig... gezien dat van sonja hoofdzakelijk gebaseerd is op sportdieten. dus 60 dollar voor dat dieet boekje vind ik nogal wat... daarnaast nog eens 60 dollar voor een boekje met oefeningen welke all over the internet gratis te vinden zijn Zal straks eens verder zoeken op de basis van het dieet... maar zo op het eerste gezicht.. erg duur, voor basisprincipes qua voeding.
Je kunt de guides gewoon gratis krijgen online alle 5.. even googelen Op instagram en fb vind je onder kayla itsines/BBG zeer goede resultaten, maar dat is eigelijk ook zeer logisch De guides bestaan uit minstens 3x per week 30 minuten per dag haar oefeningen doen uit de guide en de rest flink wandelen of sporten, en daarnaast natuurlijk ''clean'' eten. Als je de oefeningen doet en de rest van de dag met een zak chips op de bank gaat zitten dan zie je natuurlijk geen resultaat Het is echt EN de oefeningen EN actief wandelen/bewegen EN voeding.. Niet en/of
Check Kayla Itsines Het zijn vooral haar 2 sportguides. week 1 tm 12 en week 13 tm 25 met oefeningen die zo aanslaan, die voedingsguide heeft bijna niemand. Kijk maar eens op instagram onder kayla itsines of BBG/bikini body guide, is echt een hype nu, meer als een miljoen mensen volgen dit programma