Hi dames! Sinds ongeveer 6 maanden valt mijn haar heel erg uit en heb dit echt noooooit eerder zo erg gehad. Ik ben echt bang dat ik niks meer overhoud. Ik slik al extra vitaminen voor het haar maar het lijkt niet te werken Iemand dit ook mee gemaakt of heb je hier tips voor,, Ik zou het graag horen!! Liefs
Bah wat lijkt me dat vervelend! Ben je er al mee naar de huisarts geweest? Mijn moeder had dit ook heel erg, hele plukken vielen er uit leek het wel. Ze heeft toen speciale shampoo gekregen. Maar het was niet dat ze al kale plekken vertoonde hoor op haar hoofd.
@ Moon Nee nog niet naar de huisarts geweest,,Mischien toch binnenkort is doen..Ik zie gewoon zo veel meer haar in mijn borstel als ik het heb geborsteld, En ook op mijn kleding en kussen maar vind het vooral niet zo charmand dat mijn vriend soms haar van mij uit zijn mond moet plukken zeg maar! @Katalaya Nee niet op dit moment maar ik heb wel momenten gehad dat ik in 1 keer best veel afviel.. Zou dat het kunnen zijn?
haaai ik heb dat ook ooit gehad, na het stoppen met de pil...... heb toen ook alles geprobeerd, pillen enzo, maar niks hielp... tot ik shampoo van swarzkopf kocht... zon roze fles. 2 weken elke dag gebruikt en het was echt bijna weg! kan ook goed toeval zijn hoor maar is het proberen misschien waard? zal ff kijken of ik m kan vinden op internet voor je....
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.drogisterij.net/producten/231x231/172799_1_Schwarzkopf_Activ_Dr_Hoting_Shampoo_Woman.jpg die is het!!
Bedankt!! dat zou ik wel graag willen proberen ja! ik heb ook mijn mirena latem verwijderen die tijd dat kan het ook wel is zijn!
Hoi, Hoe lang heb je er al last van? ik heb er de laatste maaaaaanden ook erg veel last van! En ik heb al geen grote dikke bos haar.. Ik heb laatst al wel contact gehad met mijn huisarts. Hij zei dat haaruitval vaak wordt veroorzaakt door iets wat 3 tot 6 maanden ervoor is geweest! Hij noemde als voorbeeld een ontsteking of stress of iets dergelijks. Je haar reageert dus laat op diverse oorzaken.. Mijn bloed is onderzocht op diverse dingen, zoals hormonen en suiker, maar daar is niks uitgekomen. Kerngezond wat dat betreft! Heel fijn natuurlijk, maar ja ik weet nog steeds niet waar het door komt. Ik slik nu sinds kort vitamine B 'bommetjes' en hoop dat dat aanslaat. Als het goed is moet ik met zo'n 2 weken wel resultaat zien. Als dit niet helpt ga ik ook maar eens die shampoo proberen! Goeie tip! Bedankt muis26! Als je haaruitval hebt door het stoppen met de pil dan duurt het hooguit een maand of 3 zeggen ze... Dus dat is het bij mij ook niet.. Ik blijf dit topic nog even volgen. Ben benieuwd wat de ervaringen zijn!
mijn haar viel (en valt) ook met bossen uit, alleen ik blijk een schildklierafwijking te hebben (en autoimuumziekte ) vitamineb12 te kort wil ook nog eens een oorzaak zijn. maar soms ook gewoon na een bevalling door je hormonen
hahaha Als stress de oorzaak is, en dat heb je nu niet meer dan zou het 'vanzelf' op niet al te lange termijn moeten stoppen lijkt me?!
Ik heb het ook extreem. Maar dan echt heel erg. Heb al veel kale plekken. DIt heb ik snds ik 14 ben. Het groeid wel weer terug maar kan ook blijvend zijn. Wat ik heb heet alopecia areata(ofzo) Ga binnenkort beginnen met lichtherapie. Gelukkig zie je deze ronde de kale pleken niet zitten maar toen ik 14 was wel. Toen hebben ze prednison op de kale plekker ingespoten. Zeer pijnlijk, gaat zonder naald met hoge druk door je hoofdhuid heen Auwie:x Paar jaar geleden een lotion erop moeten druppelen.(ook prednison achtig iets) En dan nu met creme en uv licht proberen. Het word bij mij erger met stress. Valt echt me bossen uit. Het erge is is dat het in de fam zit. Mijn vader en broers zijn ook kaal aan het worden, maar nog veel erger, mijn tante is helemaal kaal. Dus ik ben zooo bang dat het op een dag echt niet meer terug komt. Ik had zo'n mooie dikke bos haar, nu misschien nog de helft:x
nou, ik heb het juist tijdens de zwangerschap nu.....was aan het zoeken naar topics hierover en vond deze. En dan hoor je juist dat je nu een dikke volle bos haar zou moeten krijgen, mmm. Ik heb het ook na de bevallingen gehad, dat is wel weer goed bijgetrokken. Conclusie; toch iets hormonaals..? In jouw geval zou ik het ook niet weten dikkebuik, maar leuk is ander he.
Ik heb het na de bevalling gehad. Maar niet een paar weken ofzo, nee echt anderhalf jaar... Heb uiteindelijk mijn superlange haar helemaal af moeten knippen, had nog 1 lange pluk over ofzo... Maar het is echt super rot. Ik voelde me ook hartstikke onzeker met zo'n dun haar... En op sommige plaatsen had ik haast kale plekken, zoveel haar was daar weg.