Help oorgaatje is ontstoken

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik had maandag een derde oorgaatje laten schieten en nu is mijn rechteroorlel een beetje opgezwollen en rood. Het doet wel pijn (nog) niet veel pijn maar een naar brandend gevoel. Ik ontsmet het elke dag 2-3 keer met een soort sterilon druppels. Maar haal de zweerknopjes er niet uit. Wat kan ik het beste doen dat het niet erger word?

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Kan k het zweerknopje (van chirurgisch staal het beste laten zitten of eruit halen? Maar dan heb ik natuurlijk de kans dat het dichtgroeid.

3. taatje85

taatje85 Bekend lid

12 dec 2008
    543
    0
    16
    haarlem
    Erin laten zitten.. Goed blijven ontsmetten.. Gaat dan wel over.. En niet te veel aanzitten. Paar keer per dag knopje draaien. Meer niet.. En eerst je handen wassen voor je eraan zit.
    Xxx bloem

4. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Sowieso niet eruit halen! Niet teveel aanzitten, alleen wanneer het nodig is, dus af en toe het knopje draaien. En goed blijven ontsmetten. Waarschijnlijk gaat het dan vanzelf wel over.

5. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wat de andere dames al zeggen, goed blijven ontsmetten en niet teveel aanzitten. Paar keer per dag draaien met schone handen en het knopje er niet uit halen dan groeit het dicht.

Deel Deze Pagina