Hoi meiden In mijn vorige topic vertelde ik dat mijn cyclus op de hobbel was. Inmiddels had ik gister een licht posi kruidvat test (ballpoint lijntje maar wel was de bredere lijn ook licht zichtbaar). Clear Blue was vanmiddag negatief, maar ik begreep dat Kruidvat erg gevoelig was/is. Ik weet niet precies wanneer ik ongie moet worden, denk vrijdag. Maar buiten andere kwaaltjes (hart overslaan, ongiegevoel, pijnlijke borsten wat ik ook kan wijten aan mijn ongie, en de stress momenteel ivm verhuizen), heb ik sinds een paar dagen dat 3/4 vingers van mijn rechterhand vaak doof en prikkelig aanvoelen. Ik had dat bij mn zoon pas in de laatste maanden volgens mij in mn linkerhand, dat was het vocht in mijn zenuwen. Kan dat al zo snel??
Lijkt mij dat het niks temaken kan hebben met een eventuele zwangerschap aangezien je nogniet genoeg hcg hebt om duidelijk positief te testen. Ik heb het ook afentoe, beetje gevoelloos maar dat had ik 2 weken geleden nogniet. Maar ik hoop voor je dat het raak is hoor! Liefs