Kan het wel of niet?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Steph887, Aug 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Steph887

Steph887 Actief lid

Aug 31, 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Steph887, Aug 31, 2010
    Last edited: Aug 31, 2010
    Ik ben nieuw hier, maar zit al heel lang met een vraag...
    Misschien weet iemand hier antwoord op.
    Ik heb op 25 Juli menstuatie gehad, maar anders dan normaal.
    Ik bleef vloeien en ben toen op 5 Augustus naar de huisarts geweerst. Die zei dat mijn hormoonhuishouding door de war was en rade mij aan om te stoppen met de pil.
    Dit heb ik na overleg met mijn vriend gedaan op 9 Augustus en mijn menstruatie begon op 12 Augustus maar deze was heel kort en weinig. Op 15 Augustus heb ik Seks gehad zonder voorbehoedsmiddel.
    Vanaf agelopen week ben ik vaak in de ochtend misselijk en heb ik vaker honger.
    Ook heb ik krampen in mijn onderbuik, en ik heb begin week 35 een doorzichtige slijmprop verloren.
    Ook heb ik zere tepels, maar mijn borsten zelf doen niet zeer!
    En ik heb het idee dat ik vaker naar de toilet moet, en heb krampen in mijn darmen.
    Gisteren heb ik zware kramp gehad en dat is nu over, nog licht pijn in de onderbuik. Misselijkheid blijft en heb ook sinds 2 dagen erg hoofdpijn.
    Ik moet denk ik rond 8 september weer menstrueren maar heb zelf sterk het gevoel dat ik zwanger ben.
    Zou dat kunnen of is het eigenlijk bijna onmogelijk?
    Misschien weet iemand het, of heeft zelf zoiets meegemaakt?
    Ik kan nog niet testen dus zit nu echt beetje van moet ik naar de huisarts voor de pijn die ik gister had, of afwachten zodat ik zondag kan testen?
    Alvast bedankt!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    OP zich zit het wel heel kort op elkaar en zou in mijn ogen een zwangerschap eigenlijk niet kunnen. Maar ben je midden in je strip gestopt op 9-8 of heb je m eerst afgemaakt?
    Wanneer je midden in je strip bent gestopt kan het wel zijn dat je een eisprong hebt gehad.

Maar ja, het is als als als.... ik zou er gewoon een test tegen aan gooien en kijken of die positief uitvalt.

Je lichaam kan uiteraard ook helemaal van slag zijn vanwege het stoppen met de pil en dat de pijn die je hebt gevoeld misschien wel je eisprong is geweest (dus veel later dan "normaal")

3. Steph887

Steph887 Actief lid

Aug 31, 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben gestopt toen ik nog 1 week moest slikken.
    Dus wel eerder gestopt idd, en zou dan dat weekend ergens idd de eisprong hebben.
    Ik ga zondag testen, maar had zelf ook al zoiets van het lijkt me erg sterk maar ben eerder met de pil gestopt een paar jaar geleden en had ik helemaal nergens last van qua dingen wat ik nu voel.
    Ik wacht dus nog even af, het is nu nog te vroeg om te testen..
    Ene kant hoop ik het wel, zou super zijn! Maar ben bang op een negatieve test...
    Maar ja, zondag de beslissende uitslag...

4. Chai

Chai Niet meer actief

Ik kan je aanraden niet te testen voor je nod.
    Dat zorgt voor onzekerheid en soms foute informatie, wacht gewoon tot je NOD en test 9 september.
    Veel dingen klinken mij in de oren als ontpil verschijnselen, maar iedere vrouw is anders.

Ben je er wel blij mee mocht je zwanger zijn? ik hoop het wel hoor! :)

5. Steph887

Steph887 Actief lid

Aug 31, 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test toch 2 keer, dus zondag 1e keer en dan als mijn mentruatie uit blijft nog een keer!
    Heb mijn vriend beloofd om zondag samen te testen, maar wel met het idee dat er nogmaals eens getest zou moeten worden!
    Of ik er blij mee zal zijn? Onwijs blij!!:)
    Mijn grootste droom is kinderen krijgen:) Alleen we zouden over 1.5 jaar pas beginnen als het huisje en alles klaar was!
    Ik heb een vaste relatie en denken veel over kinderen na, maar omdat ik ook met gezondheidsproblemen zit zouden we minimaal 1 jaartje wachten tot het beter zou gaan!
    Maar het is zeker welkom!! Mijn vriend heeft zelfs al 2 rompertjes gekocht hahaha:)
    Voor het geval dat, anders gaan ze door naar mijn vriendin die zwanger is!!:)
    Dus helaas nog afwachten.....ben benieuwd!

6. Anais

Anais Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    denk dat het pilverschijnselen zijn,horen dit hier vaak.

xxx

7. Steph887

Steph887 Actief lid

Aug 31, 2010
    111
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb net ook even gekeken op internet over "ontpillen" En zijn idd veel dezelfde klachten...
    Baal er best van, al wist ik dat de kans klein was maar was me er toch wel op aan het verheugen.
    Omdat ik dit helemaal niet had met die andere pil, en deze heb ik ook maar 1.5 jaar gebruikt...
    En heb echt nu last van mijn baarmoeder en ben echt zo misselijk...
    Hoelang doe je over ontpillen dan?? Want ben dan nu 4.5 week van de pil af ofzo....
    Nou, ik hou jullie op de hoogte over zondag....
    Stiekem blijf ik duimen en hopen dat er toch een kleintje aan gaat komen, maar ik weet eigenlijk dat de kans heel klein is!
    Toch bedankt iedereen!

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    denk ook geen zws eigk hoor... maar als jij het hoopt hoop ik met je mee ;)

succes met je test zondag iig..

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    526
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja als we dat zouden weten ;) Nee, de één heeft er veel en lang last van en een ander heeft helemaal geen last van ontpillen. Dus daar is helaas weinig over te zeggen.

Share This Page