Finn krijgt steeds meer interesse in tv kijken, en af en toe is dat natuurlijk best handig...even voor het eten aan ofzo. Hij kijkt voornamelijk nijntje en in de maneschijn (kinderliedjes) welke dvds vinden jullie peuters leuk? Ben benieuwd naar nieuwe ideeen...
Zandkasteel staat hier met stip op 1! Teletubbies, Nijntje, Bumba en Timmy het Schaap vindt hij ook erg leuk.
De dvd's van Baby tv en dr. Einstein?!(weet nu niet of ik het goed schrijf) Verder ook Bumba en hopla.
Dvds van: * Zandkasteel * Bumba * Hopla * Baby tv zijn hier favoriet, kan mama even lekker aan de poets
Sesamstraat is hier favoriet en liedjes uit grootmoeders tijd van...Bassie en Adriaan...vreselijk stel maar goed wel leuke liedjes
Teletubbies en we hebben Baby TV. Vooral het liedjes programma van Baby TV vindt ze leuk Bumba vind ze ook leuk maar daar wordt ze echt drifitg van?! Als ze die heeft gezien is ze 3 dagen Bumba aan het schreeuwen en wordt ze laaiend als ze niet mag kijken. Dus die mag ze niet meer zien
Bumba met stip op nummer 1. Daarna de DVD's van Kinderen voor Kinderen. (Heb 30 jaargangen.....) En ook Sesamstraat doet het super.
Met 1,5 vond Jayro dingen als Bumba en Nijntje eigenlijk al niet echt leuk meer.. Ook teletubbies is hij ondertussen aardig op uitgekeken.. Kabouter plop vond hij met 1,5 ook leuk.. nu niet meer.. Ik had een aardige collectie aangeschafd (bumba, zandkasteel, kabouter plop, woezel en pip...), maar binnen paar maanden was hij er op uit gekeken (en dat terwijl hij het echt niet elke dag te zien kreeg). Nu is het Piet Piraat en Samson en Gert... Dat soort dingen... Dus meer met 'echte mensen'... Dora en Diego vindt hij wel nog steeds leuk.. Sesamstraat ook wel, maar dan is hij niet echt heel enthousiast. Duss.. hou er rekening mee dat hun interesses weer snel over kunnen slaan
Hij kijkt wel eens naar Bumba (word zelf echt gek van die geluidjes!!!) Maar meest favo is toch wel Tik Tak. Behoorlijk ouderwets. Ik keek er vroeger als kind naar maar hier is het echt een hit. Dora en alles doet hem niet zoveel. Nou is die van mij bijna 1 maar de kleien van mijn schoonzus is bijna 2 en kijkt er ook graag naar.
Hier zijn de Teletubbies en Noddy een groot succes. Ni Hao Kai-Lan en Dora vindt ze gedoseerd ook wel leuk (Teletubbies en Noddy kan ze dag en nacht kijken als het aan haar ligt ).
die vreselijke Bumba inderdaad. zoonlief vind het geweldig alleen ik wordt er knetter gek van haha piet piraat en K3 bij De Wereld Is Mooi vind ie ook helemaal geweldig. kabouter Plop?
Bumba is hier HET wondermiddel. Teletubbies ook tot die stukjes met die kindjes komen dan haakt hij af...
Eigenlijk alle tekenfilms, vandaag heeft hij veel naar Tom en Jerry gekeken. Verder is Dribbel erg favoriet.
haha inderdaad! dat vind mijn zoon dus ook echt niks. ik nam t altijd op (dvr) en dan spoelde ik dat snel door