Bij mijn zoon moest ik ook lang persen, 1,5 uur. Zonder persweeën. Bij mij deed ze er ook vingers in zodat ik kon voelen waar ik naartoe moest persen. (weet niet of het er 4 waren) Zou dat bij jou ook een reden kunnen zijn?
Lees je eigen post maar even terug.... " soms duwen ze het laatste randje weg met de vingers, niks raars aan" Dus jij heb zelf bedacht dat de Vk dat heeft gedaan om het randje weg te halen... En nu zeg je wie zegt dat dit bij ts het geval was...
Ik denk dat t hier gaat om een randje perineum en niet om een randje baarmoedermond (dus de ontsluiting is al een gepasseerd station). Ik heb mijn vk bij de nacontrole gevraagd wat ze nou deed met die metalen haakjes bij de ingang... Maar dat waren dus haar vingers, om te helpen met het oprekken van het perineum. Uiteindelijk moest ik toch een knip.
Ja, wie zegt dat dit bij te het geval is daar bedoel ik mee dat jij zegt "bij volledige ontsluiting is er geen randje!" Al eens gehoord van het randje van je vagina,ik kijk dagelijks bevallingen dus weet wel hoe het werkt Sommige vk's duwen ook het randje van de vagina "wanneer het hoofdje staat" om het hoofdje heen. Of ze draaien met hun vingers om de vagina een beetje op te rekken om inscheuren te voorkomen Verdiepen heet dat!! Mag helaas zulke filmpjes niet plassen anders had ik het je even laten zien
Little miss attitude Volgens mij heb ik in mn eigen eerste post al aangegeven dat ze het wss doen om op te rekken.... Ben zelf ook bevallen hoor, ik kom niet onder een steen vandaan
pfft moet zelfs hier iemand de beste zijn? sjonge jonge, @Ts ik denk dat het inderdaad was om je te helpen
Ze geeft toch aan dat de vk in haar vagina zat met 4 vingers? Als het hoofdje staat dan krijg je er echt geen 4 vingers meer in hoor
Vlg mij stond het hoofdje bij mij niet. Hij zat nog vrij hoog, maar lager naar beneden persen lukte me niet. Het was daarom ook maar de vraag of ze de vacuumpomp er uberhaupt op zouden krijgen. Zo niet, dan zou het een ks worden. Hij bleek net diep genoeg te zitten. Ik had wel 10cm ontsluiting. Nou ja, het was vervelend, pijnlijk maar eenmalig. Wegens omstandigheden (niet dit) moet ik bij een volgende bevalling sowieso een keizersnede.