vingers zuigen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by littlemama, Jun 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. littlemama

littlemama Actief lid

Oct 28, 2008
    141
    0
    0
    iris zuig al een een half jaar op 2 vingers om bijv in slaap te komen of als ze moe is en verdrietig
    die ene vinger daar staan heel haar tanden in en is al een paar keer ontstoken geweest waarbij hij 1 x doorgeprikt moest worden omdat het op klappen stond met pus er in .
    sinds een maan doet ze dit ook vaker over dag en moet ik steeds maar zeggen vingers uit je mond (wordt er zelf moe van ) in de hoop dat ze het afleert en dat we weer geen onstekingen krijgen

wie heeft er tips voor mij want andere vingers pakt ze niet en haar andere hand ook niet

2. Lara78

Lara78 Actief lid

Jan 1, 2008
    272
    0
    0
    Jeetje wat vervelend. Heeft ze een knuffeltje of een knuffellapje ofzo? Misschien kan dat haar ook wat troost geven op verdrietige momenten.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    In principe is het een variant op duimen..
    Ik weet niet hoe oud ze is?
    Maar je zou een pleister erom kunnen doen. Dat zuigt al een stuk minder fijn.
    Of bij de drogist speciale nagellak tegen duimzuigen halen. Dat is bitter.

Als ze wat ouder is kun je haar misschien nog omkopen: een dag niet zuigen is een sticker, en na x stickers krijg je een cadeautje...

4. littlemama

littlemama Actief lid

Oct 28, 2008
    141
    0
    0
    ze is 16 maanden maar een pleister haalt ze er af en dat spul ken ik ja (heb het zelf ook gebruikt niet ) dat vind ik ook zo zielig

Share This Page